Jobba i Sydney 2014!!

29 dec. 2013 23:54
Visningar: 487
Hejsan!
Är en 23-årig tjej från smålandstrakterna som funderar starkt på att packa väskan och dra till Sydney i början av augusti 2014. Ingen av vännerna är på samma bana då de antingen pluggar eller inte har råd. Så det hade varit superkul att hitta någon här på forumet som är på att åka iväg och jobba ett bra tag och resa runt.

Hör gärna av er om någon är intresserad!!
6 jan. 2014 23:50
Hej,
21 årig tjej här :) är också jätte sugen på att dra och jobba utomlands, har alltid velat dra till Australien också! Då ingen utav mina vänner heller har intresse eller råd för detta så kikar jag runt lite här!
15 jan. 2014 15:55
Hej! Är i samma sits då varken vännerna kan eller har råd. Jag funderar också på att åka till Australien och jobba, surfa, resa, sola, bada, upptäcka djur och natur, lära känna nya människor och bara ha det riktigt kul! :)
16 jan. 2014 18:08
Även jag är påväg. I slutet av september/början av oktober tänkte jag dra. Vart hade ni tänkt er att bo och när hade ni tänkt åka ? :)
5 feb. 2014 11:01
Hej! Jag tänkte åka till Sydney i september/oktober och söka jobb för att sedan resa runt lite. Lägg till mig på fb så kan vi skapa en grupp där (Anna Rylander, samma bild)
13 juni 2014 18:31
Hejsan!
Jag ska åka till Sydney för att praktisera i slutet av september till mitten av december!
Hur länge ska ni vara där?