Jobba i något varmt land i höst/vinter?

5 okt. 2012 19:20
Visningar: 421
Nu har jag tröttnat på tråkiga Sverige och jag saknar sol och värme något otroligt mycket! Så varför inte skippa kylan här och fly till varmare breddgrader i någon/ några månader? Jag kan tänka mig att åka vart som helst egentligen, men jag har funderat lite på Kanarieöarna eller något i den stilen. Någon som vill följa med? :)
8 okt. 2012 12:12
Jag, vill helst slippa snön ett år till :) de börjar bli ont om tid ju! haha får panik nästan :D
10 okt. 2012 14:21
Jag är utbildad bartender och tänker absolut använda det nu i vinter och åka iväg! Har inget emot att åka ensam men absolut roligare att åka med fler. Skriv till mig om du har lust! :)
11 okt. 2012 13:30
jag hade tänkt att åka ner till gran canaria och söka jobb innom ett par veckor, men det är ju roligare och lättare om man är fler. Jag hänger gärna med dig! :)
Av Kicki01
12 okt. 2012 16:58
Jag flyr mer än gärna bort från sverige nu och några månader framöver. Har googlat som en galning och insett att det bästa är nog att bara åka och söka jobb på plats. Finns så mycket jag vill, känns som om det bara är att bestämma sig och våga. Vad säger du? ;)
12 okt. 2012 17:41
Jag ska till teneriffa med 3 andra tjejer, eventuellt fler nu i November. Åk dit ni med vetja! Finns säkert något jobb till er med :)
16 okt. 2012 12:29
om ngn annan vill iväg så skriv pm till mej och vi kan komma på ngt ;D