Updaterad av Hgis
för 15 år sedan
Hej!
Vi ska kryssa men kommer att bo ca 3 nätter på hotell , är det ngn som har ngra bra hotell att tipsa om?
Tipsa gärna om annat som man inte bör missa när man är i Fort Lauderdale, Tacksam för svar
//Andreas ... Ellismellis: Hej!
Vi var i Florida för ett år sedan och bodde på Courtyard ...
Egypten
Ellen66,
19 dec. 2007
Updaterad av Creizileidi
för 16 år sedan
Hej!!!!
Skulle vilja ta med mina barn till Hurghada, dom är 15 år, och har kollat priser, resebyråer osv, kom fram till (med dom katalogerna jag har i dag)att solresor har det vi ville ha utav vår resa och Hurghada. Att ...
Grekland
Famg26,
12 juni 2014
Updaterad av Contest
för 9 år sedan
Jag och min familj var nyss på Rhodos och vann då en hotellvistelse på en av Diamond Resorts anläggningar på Kreta.
Det hela var en kampanj för att locka medlemmar till deras Time-Share program. Vi har inte tackat ja till något program och har inga som helst tankar på att göra det. Jag har läst ...
Updaterad av Dalton17
för 9 år sedan
Vi ska åka iväg några dagar i augusti, 9 personer är vi och vi ska både ha konferenser/planeringsmöten men också tid för lite roligt. Vi är öppna för förslag, storstad och/eller sol och värme. Vill gärna ha tips på bra mellanklasshotell och trevliga resmål. ... Dalton17: Flyger från Stockholm, är ...
USA
Patrick84,
4 nov. 2014
Updaterad av Patrick84
för 9 år sedan
Hej!
Har en fråga gällande bokning/betalning av hotell via Hotels.com och betalning av resortavgifter till hotellen i Las Vegas. När man söker på hotell via hemsidan så står det först ett pris för respektive hotell i resultatlistan. Men när man går in på ett specifikt hotell och väljer att boka ...
Turkiet
Valleth,
6 mars 2010
Updaterad av Energi
för 14 år sedan
Ska resa till Side, Turkiet i sommar funderar på detta Hotell. Finns det någon som varit där? Vad gör man inte förutom bada.....äta ...bada...äta .....tips. ... Vitus: Jag har ingen erfarenhet av just det hotellet.
Själv var jag i oktober i Belek men Nazar resor på Susesi hotell
Det var helt ...