Europa
Nuggedispryse,
5 feb. 2019
Updaterad av Nuggedispryse
för 5 år sedan
Hej
Är det någon som har erfarenhet att resa med Jet Time, en resa bokad via Tui ? Jag har på bokningen bara skrivit mitt första namn Gun, men i passet står det Gun Barbro Ann Helen, kan det vara problem? ... Worldofmarie: Det är inga problem. Jag bokar alltid mina flyg i endast mitt första ...
Egypten
Faalk,
28 nov. 2011
Updaterad av Faalk
för 12 år sedan
Hej! flyger med Jet time till egypten, hurghada 20/12. Undrar hur deras flyg är att flyga med? hur är standarden, maten osv.. mvh Fredrik ... Faalk: Ingen som åkt med dem?
Storbritannien
Megsi,
16 jan. 2017
Updaterad av Barabrittiskt
för 7 år sedan
Hej, undrar om någon har åkt med Easy Jet från Arlanda till London. Är det ok funkar allt bra, något som kan vara lite lurigt. Hoppas någon har någon erfarenhet. ... Barabrittiskt: Flyger ofta med dem från Kastrup och så här tycker jag:
https://barabrittiskt.wordpress.com/2013/11/20/budgetflyg- ...
Systeryster1,
26 juli 2016
Updaterad av Reselover
för 8 år sedan
Har hittat några billiga resor med jet airways till Thailand. Försöker hitta lite trådar om det är ett säkert och bra flygbolag med bra service osv. Men det jag hittar är så gammalt. Har ni någon erfarenhet?? ... Reselover: Har inte flugit med dem till Thailand, bara till New York via Bryssel några ...
Thailand
Kimpaboy,
7 juli 2014
Updaterad av Thorisson
för 10 år sedan
Hej.
Ska ta 2 flugor i en smäll.
Första gången flyga (flygplan), och första gången utomlands.
Har bokat resa via MrJet, flyg+hotel, och det blir thai-air hela vägen dock mellanlandning i Bangkok.
Är nervös för mellanlandningen hur jag ska göra, tar gärna emot tips.
Åker den 14e.
Vad ...
USA
Verlouria,
7 aug. 2013
Updaterad av Newyorkchic
för 11 år sedan
Hello,
I'm an American, but I have been living in Sweden for 3 years now. I'm planning to go home for a visit next Summer and I'm trying to do some pre-planning. I have been checking airfares for the past 2 years at different times, and it's really hard to say when is the cheapest time to fly. ...