Jag vill göra något annat✈️
Hej hallååå! 🌸
Skulle vilja kolla intresse om att bara packa och dra här ifrån? Haha!
Jag har varit inne på Australien och jobba. Plugga spanska i Costa Rica. Backpacka i Asien, typ vad som helst helt enkelt.
Det är inte här jag ska vara just nu.
Någon som känner som mig eller skulle vilja vara med en bit på min resa? Jag är öppen för vad det mesta 🌴🌎🦋
Skulle vilja kolla intresse om att bara packa och dra här ifrån? Haha!
Jag har varit inne på Australien och jobba. Plugga spanska i Costa Rica. Backpacka i Asien, typ vad som helst helt enkelt.
Det är inte här jag ska vara just nu.
Någon som känner som mig eller skulle vilja vara med en bit på min resa? Jag är öppen för vad det mesta 🌴🌎🦋
Hej!!
När tänker du dig att du ska åka? Jag har liknande planer på att resa till Australien och jobba, men mot hösten! Tänker också backpacking i Asien efter Australien men sånt kan man alltid planera senare.
Hör gärna av dig här eller på insta; karinphilipson
När tänker du dig att du ska åka? Jag har liknande planer på att resa till Australien och jobba, men mot hösten! Tänker också backpacking i Asien efter Australien men sånt kan man alltid planera senare.
Hör gärna av dig här eller på insta; karinphilipson
Hej! Jag ska flytta till Sydney i juli och jobba där i några månader. Hör gärna av dig ifall du ska göra någon resa sedan inom Australien då jag planerar att resa runt en del. Eller om du skulle vilja ses i Sydney kan du höra av dig också!
Då jag inte är inne här så ofta når du mig enklast på instagram - julialarss
Då jag inte är inne här så ofta når du mig enklast på instagram - julialarss
Jag ska ta tjänstledigt och åka till Costa Rica i november :D Planen är att vara borta ett halvår. Häng på???
Wow häftigt! 😍 Skriv till mig på insta: karinlarssson
Hej!
Är grymt sugen på att backa och dra! Kollar timmar på resvloggar och letar runt vart jag kan resa. Har kollat på work and travel, bli engelskalärare i Kina, plugga spanska, you name it! Åker gärna med dig på en work and travel eller vad du nu har tänkt dig. :)
MVH Beatrice
Är grymt sugen på att backa och dra! Kollar timmar på resvloggar och letar runt vart jag kan resa. Har kollat på work and travel, bli engelskalärare i Kina, plugga spanska, you name it! Åker gärna med dig på en work and travel eller vad du nu har tänkt dig. :)
MVH Beatrice
Låter spännande! 😍 Vi kan väl prata mer på insta? karinlarssson
Har skickat en förfrågan där ! :)
Det är lite oklart än, du får gärna skriva till mig på insta så kan jag berätta mer 🤗