Jag tipsar om en jättefin lägenhet jag hyrt i hurghada av en svensk dam som äger den

22 feb. 2008 12:57
Visningar: 876
hej om nan vill aka till hurghada sa har jag tips om en frasch lagenhet, den kostar 2000 en vecka och det finns 4 baddar + 4 extra baddar sa ni kan vara upp till 8 personer. lagenheten ar frach, svensk standard snyggt o prydligt svensk satelit.hon har aven en taxi som hamtar upp er fran flygplatsen och kor er till lagenheten. fraga gärna mer om ni ar intresserad
24 feb. 2008 22:35
heeej...mejla mej gärna och berätta mer om var lägenheten ligger o hur jag får tag på kvinnan som hyr ut den...mvh.Bibbi (Logga in för att se e-postadress)
25 feb. 2008 19:09
kan du inte visa lite bilder?? och berätta lite om var den ligger??(nära till bad) osv?
25 feb. 2008 23:02
Låter intressant. Jag reser till Hurghada varje, kom just hem från min 9:e resa dit. Är mycket intresserad var i Hurghada den ligger, är det i Sakkara eller down town, skulle gärna vilja ha en närmare vägvisning
Av Pitea
26 feb. 2008 00:30
Hej !!

Vi har länge funderat på att resa till Hurghada !!

Låter jätteintressant och ett bra pris för lgh.
Har du ngn länk man kan få tillgång till för att se bilder på lgh ?
23 sep. 2008 11:25
Citerat från kustaffe:
Låter intressant. Jag reser till Hurghada varje, kom just hem från min 9:e resa dit. Är mycket intresserad var i Hurghada den ligger, är det i Sakkara eller down town, skulle gärna vilja ha en närmare vägvisning
den ligger i el hataba!! nära masrabaya cafeet och seagull.
kan skicka bilder pa lägenheten omdu vill! när aker du nästa gang dit?
har du mail adress??
23 sep. 2008 11:27
Citerat från pitea:
Hej !!

kan du skicka din mail sa jag kan skicka bilder pa lägenheten
eller är du intresserad längre???
23 sep. 2008 19:42
Citerat från pitea:
Hej !!

vill gärnamaila bilder till dig om du vill!
ger du mig din mailadress??
23 sep. 2008 19:46
hej har nu möjligheten att boka studio och lägenhet s bungalow i sharm el sheikh om nagon är intresserad?
Det är i Delta-Sharm ni kan kolla pa nätet ocksa om detta hotell. kan tillbringa hela vintern där om man vill.
de har flera swimminpooler där och 24-h service. finns butiker aoch massor med olika restauranger. det är en resort.
13 maj 2010 12:23
Hejsan jag är väldigt intresserad av lägenheten? kan du emaila mig på (Logga in för att se e-postadress) tack