jag behöver lite hjälpa med resa till USA

28 dec. 2017 17:09
Visningar: 123
jag ska resa första till New York City sen vidare till Florida också ja även till Karibien en kryssning vad kostar resa hela total ja vi åker nästa vinter till USA Och vi vet inte hur län i stanna USA. och jag gillar shopping också nöjen m.m.

jag älskar New York också jag älskar julen i New York City och jag gillar sport ishockey och basket match m.m.
Av Birgere
28 dec. 2017 20:51
Men vad är det du vill veta?
Av Birgere
29 dec. 2017 16:56
Citerat från Stockholm29 :
hej blragere ! ja vad kostar resa till USA
Hur långt är ett snöre?
Och för USA resan så ligger det mellan 4.000kr till 4.000.000kr
29 dec. 2017 17:41
Gratis om man går t.ex från Kanada, flyg från Skandinavien från några hundra.
Vill du veta specifikt för en viss resa så kollar du lättast priserna själv, klarar du inte ut det s får du nog precicera vad det gäller.
1 jan. 2018 12:14
Citerat från Floridasidan:
Vill du veta specifikt för en viss resa så kollar du lättast priserna själv, klarar du inte ut det s får du nog precicera vad det gäller.
tack för hjälpa och jag göra min andra resa och ja förra år jag var i afika ja det var jättekul jag fick nya vänner till mig i syd-afika och jag har gott ner i vikgt över 50 kg och jag kan resa igen nu
1 jan. 2018 13:15
Citerat från Floridasidan:
jag tänker fria jul i new york city också jag ska fria nyårafton i miami och jag ska åka med min familj ditt till USA Och jag vill veta hur det med shopping centrum finns det i New York City också i MIami också key west m.m. jag tänker shoppa loss i new york också i miami och jag vill åka ditt alla tema park i Florida m.m.