Italien
Emi49,
23 apr. 2014
Updaterad av Canada2000
för 10 år sedan
Hej
Ska åka med sambon till Italien i mitten juli. Vi börjar i norra Italien + cinque terre, men ska sedan ta en vecka på ett och samma ställe, och frågan är var? Vi söker trevligt område med lite liv och rörelse, god mat på mysiga restauranger, möjlighet till sol och bad, och ett trevligt boende ...
Italien
Kopmis123,
19 mars 2018
Updaterad av Femtre2
för 2 år sedan
Vi ska på bröllop i sommar i närheten av Bologna och i samband med det så är jag ute efter tips på orter utmed östkusten. Vi kommer att hyra en bil men vi vill helst inte köra mer än 3-4 timmar då vi har med oss vårt barn på 1,5. Det som jag är ute efter är en liten badort med långgrunda stränder ...
Italien
Kix,
14 feb. 2013
Updaterad av Annl
för 11 år sedan
Hej, är en familj med två stora barn som planerar att åka till Italien i mitten/slutet av juni. Har kikat på Alassio i Ligurien, Sperlonga i Lazio samt Abruzzo. Älskar kultur, utflykter, mat, vin, bad etc! Någon som varit på nämnda platser eller vill rekommendera annat? Blir ju lite avskräckt av ...
Italien
Cicci64,
4 jan. 2016
Updaterad av Mlin_b
för 8 år sedan
Vi åkrr till Rom och Neapeltrakten i juni. Skulle vilja ha tips på vackra, genuina och mysiga stälken för bad lch kustliv. Har dökt lite på Amslfikusten och vissa orter i Lazio t.ex Gaeta. Tar tacksamt emit alla tips och råd vi kan få. Åker flyg, tåg och buss. ... Mlin_B: Jag och min kille var i ...
Italien
Malinage,
22 juli 2017
Updaterad av Malinage
för 7 år sedan
Jag och min sambo funderar på att bila en sväng i italien och behöver verkligen hjälp med att hitta en trevlig rutt.
Det vi tänkt är en resa på en vecka till 10 dagar med start i kanske bergamo. Det jag kikade på var att åka till de stora städerna som verona, bologna, parma, venedig, men det vi ...
Italien
Jeppegbg,
3 mars 2013
Updaterad av Mrb
för 11 år sedan
Vi behöver och bra tips på boende i norra Italiens medelhavskust. ... Frippe81: L'Antica Terrazza i Monterosso al Mare. Ett helt gudomligt familjärt hotell mitt inne bland de mysiga små gränderna. Bland de bästa ställerna jag bort på. Monterosso är en av byarna som tillhör området Le cinque terre. ...