ITALIEN språkresa

24 okt. 2013 21:02
Visningar: 328
Hej! är en 21 årig tjej som älskar Italien, har bla, varit Aupair nära Milano i somras, har funderingar kring att göra en språkresa i Milano, hittat en sida av många som verkar bra:http://www.studin.se/sprakresor/sprakresa-milano-italienska/ någon som är intresserad? har facebook. :)
25 okt. 2013 12:59
kan ju även tillägga att jag lärde känna lite folk där, men hade varit kul att dela upplevelsen med en annan svensk tjej liksom
29 okt. 2013 13:32
Hej Ellensofie!

Även jag är en tjej som älskar Italien och vill så himla gärna lära mig språket! Min familj har ett boende i landet så jag är i Italien ofta och vill därför bekanta mig med Italienskan.

Jag är i alla fall nyfiken och kanske till och med intresserad! :)

29 okt. 2013 15:54
Ååh vad kul trodde inte någon skulle svara :) verkar som att vi är lite på samma nivå då, jag har alltså inte bokat något ellerså, kollat runt lite å känner att det skulle vara kul. Med tänk efter om det skulle vara något för dig :) du kan ju ta min facebook så kan vi prata mera där:) Ellen Berg
Av Amic
12 nov. 2013 15:10
Hejsan,
Även här hittar du en tjej som också älskar Italien. Var där i tre veckor i juni och har även läst italienska i 2 år i skolan men siktar på att kunna lära mig ännu mer! När hade du tänkt dig att åka? Jag är på!
12 nov. 2013 16:37
Hallåå amic, kul att höra! har inte helt bestämt datum men tänkt till våren mars eller april hur låter det?:)
Av Amic
12 nov. 2013 17:34
Citerat från Ellensofie:
Hallåå amic, kul att höra! har inte helt bestämt datum men tänkt till våren mars eller april hur låter det?:)
Hej igen! Ja ungefär dessa månader hade jag tänkt mig från början så det är kanon! Vi kan prata vidare på fb? Det skulle vara riktigt kul!