Italien? Någon som vill hänga på?

Av Dillka
28 mars 2010 17:57
Visningar: 318
Jag har funderat på att plugga italienska i italien, kanske i Rom? Helst efter sommaren. Någon som är intresserad av att åka ner och stanna ett tag, tre månader eller kanske längre? Plugga och bara leva livet..? Hade varit roligare och framför allt lättare att åka ner tillsammans med någon så hör av er om ni är intresserade! :)
28 mars 2011 17:41
Hej!

Blev det någon Italienflytt för dig? Jag tänkte flytta ner till Rom i höst och hade varit kul att träffa andra svenskar, lite läskigt att flytta helt själv:)

Hör gärna av dig om du är där nere eller tänkte åka ner till Italia!

/Cecilia
31 mars 2011 11:33
Heej, jag har funderingar att flytta till Rom,men som sagt lite läskigt att göra det sjäv så hade varit kul att träffa några andra svenskar. tänkte göra det efter sommaren då man har jobbat lite. hade varit jätte kul med svar, maila gärna direkt till mig
(Logga in för att se e-postadress)

// Ida
Av Simon_n
31 mars 2011 15:28
Hej hej ! Skulle vara jätte roligt att åka till Italien . Har tyvärr jobb så kan inte stanna en längre stund för att studera språk men är ledig v28 till v31 så vill du ha sällskap kanske jag och kompisarna åker förbi om vi gör en road tripp eller liknande ?:) / Simon