Italien

Av Makipa
14 juli 2009 18:30
Visningar: 385
nån billig hotell i rom?
14 juli 2009 19:29
Hej!
Om du vill ha riktigt billigt kan hostel vara ett alternativ. Jag har aldrig bokat i ROm men väl London och då funkar denna sida bra: Hostelworld.com
Av Makipa
15 juli 2009 09:47
hej där o tack för tipset, jag o min dotter åker till london nångång i augusti, "hennes dröm plats" har du nån bra tips om hur man skall klara sig där? eller om du kan tispa ett sätlle där det är ett måste besöka??
Citerat från nisse2ears:
Hej!
Om du vill ha riktigt billigt kan hostel vara ett alternativ. Jag har aldrig bokat i ROm men väl London och då funkar denna sida bra: Hostelworld.com
15 juli 2009 15:48
Hallå! Härligt med London oxå!
Det var länge sen jag gjorde sightseeing och aktiviteter i London - men det finns säkert andra som har tips!
Science Museum, London Eye, Afternoon Tea, billig shopping "typ Ullared" på Primark (gillar den inte själv, men jag vet många som älskar det!) på Oxford Street, Hamley's leksaksaffär!! Googla så hittar du mer info om allt det! =)

En sak som jag själv skulle vilja göra, men det har inte blivit av då det är bundet till specifika dagar i veckan är spökvandringar! I Jack the Rippers spår tror jag det finns en som heter t ex =)

Jag köper alltid buss och tunnelbanekort för t ex tre dagar så kan man alltid åka när man vill - att betala single fares är svinigt dyrt!

För att hitta och boka restauranger besöker du opentable. com. Funkar kanonbra!

Om ni inte redan bokat boende så hittar ni billiga sädana på samma hostel-länk som jag tipsade om.

Om du söker på London här i RG så hittar du många trådar med många bra tips!
16 juli 2009 08:55
mpc - Den sidan verkar ju jättebra! Även för resten av världe.
Har du använt den själv nångång? Så att man vet att den är OK att använda!? =)
Av Mpc
16 juli 2009 17:11
Citerat från nisse2ears:
mpc - Den sidan verkar ju jättebra! Även för resten av världe.
Har du använt den själv nångång? Så att man vet att den är OK att använda!? =)
tyvär inte............. Men har varit på väg att boka vi dom ska ta dom näst år om återvänder evt ska vi då till milano