Isla Margarita - Hotell Hesperia
Hej hej
Jag ska åka till Venezuela, Isla Margarita och bo på Hotell Hesperia. Är det någon som har några erfarenheter att dela med sig om detta hotell och dess omgivning?
//Lina
Jag ska åka till Venezuela, Isla Margarita och bo på Hotell Hesperia. Är det någon som har några erfarenheter att dela med sig om detta hotell och dess omgivning?
//Lina
Hej Lina, jag har besökt Isla margarita, men jag bodde inte På Hesperia, vad jag vet så finns det två Hotell på ön med det namnet, ett av dem ligger i Playa el agua tror jag och det andra ligger lite utanför ach avskillt från all de andra hotellen och längre från havet, själv har jag varit på det sist nämnda över en dag och sett hur det ser ut, det är inte i min smak då det är för strikt och känns stelt och trist, men det var mycket rent och fint, lite lyxigare hotell! Smaken är ju olika
Det andre Hotellet Hesperio som jag har för mig ligger i Playa el agua har en bekant till mig bott på, jag har själv inga erfarenheter från det men hon var ganska nöjd, men blev magsjuk, så se upp med maten, drick decural innan resan!!
För övrigt så är ön soft att ha semester på!
Det andre Hotellet Hesperio som jag har för mig ligger i Playa el agua har en bekant till mig bott på, jag har själv inga erfarenheter från det men hon var ganska nöjd, men blev magsjuk, så se upp med maten, drick decural innan resan!!
För övrigt så är ön soft att ha semester på!