Irland
Younso,
2 aug. 2023
Updaterad av Younso
för 1 år sedan
hur tar man sig lättast med buss från Dublins flygplats till tex korsningen Moore Street Plaza och Parnell Street i Dublin? Måste man ha en app eller kan man köpa biljetter i automat eller på bussen? Försökte söka via TFI hemsida men lyckades inte. ... Younso: Har nu kommit hem från Dublin. Tog ...
Irland
Dreambig,
4 feb. 2020
Updaterad av Desires
för 4 år sedan
Vad hittar man på för något spännande i Irland och är det värt att åka dit?
Alla tips mottages :) ... Vittjarn: Hej
Irland är mycket sevärt och av alla ställen så gillade jag Giant Causeway bäst, dock en bit att åka eftersom det ligger vid
kusen i Nordirland. ... Desires: HÄR ett långt inlägg om ...
Irland
Klara_maria,
27 maj 2019
Updaterad av Klara_maria
för 5 år sedan
Hej!
Jag har kollat en del på att åka till Irland och funderar på att åka dit en vecka i sommar. Jag har semester v. 30-32 liksom många andra. Ni som har varit där- har ni någon aning om hur man ska tänka angående vilken av dessa veckorna som är bäst att åka? Har förstått att det är högsäsong ...
Irland
Peter_parker,
15 juni 2017
Updaterad av Vittjarn
för 7 år sedan
Tacksam för tips! ... Vittjarn: Hej
Det finns flera olika transfer bussar som går intill Dublin, kolla bara upp var exakt var dom går till.
Som tur var frågade chauffören vilket hotell vi skulle till och det visade sig att han rekommenderade en taxi istället för
den bussen gick bara intill ...
Irland
Johsa,
15 jan. 2017
Updaterad av Desires
för 7 år sedan
Vi är 2 par, 40 års åldern som ska till Dublin i slutet på april. Stannar där i 4 dagar. En av dagarna vill vi åka på en heldagsutflykt.... Men vi behöver tips!!
Vi vill se " Irland" gröna kullar , djupa dalar , slott mm.
Om jag förstått så är det till västkusten man bör åka för att få se detta? ...
Irland
Alexandrajuni,
9 sep. 2016
Updaterad av Asok
för 8 år sedan
Jag och sambon drar till Irland förmodligen 24/9. Har bara kollat flyg till Dublin men kom på att man kan ju flyga till andra ställen. Har planer på att hyra bil och eventuellt bara boka något mysigt billigt boende en natt för att sen åka runt och ta nåt på vägen.
Har kollat boende i Dublin, men ...