USA
Patrikda,
6 jan. 2013
Updaterad av Robbowan
för 11 år sedan
Hej!
Jag ska åka till NY i sept och tänkte kombinera med annan ort i US, gärna badställe.
Jag var just i Miami south beach och Key West, det skulle tex kunnna vara en kombo. Tyvärr så gillade jag inte Miami SB alls, Key West var därmot härligt.
Men kanske har du nått tips på ort i florida ...
Updaterad av Cajsawarg
för 14 år sedan
Familjen (2 vuxna, 2 barn - 2+4 år) åker till Miami i mars och tänkte besöka något nytt ställe som vi tidigare inte varit på!
Innan har vi besökt Miami, Fort Lauderdale, Fort Myers beach och Florida keys.
Vi har nu kikat lite på Marco Island och jag undrar nu lite hur pass "ensligt" det är? ...
USA
Morzzan,
16 okt. 2018
Updaterad av Birgere
för 6 år sedan
Hej,
Vi tänkte åka till Florida i mitten på dec 2019. Vi har två barn som kommer vara 6 och 9 (båda två har matallergier). Vi har inte tänkt besöka Orlando och nöjesparker utan fokusera på sol, bad, djur och naturupplevelser i södra FL och öst/västkust. Något man ska tänka på just i dec?
Vi ...
USA
Ingelamammatill2,
7 aug. 2018
Updaterad av Birgere
för 6 år sedan
Hej!
Nån som har tips på intressanta resmål i USA där man kan gå med typ shorts och T-shirt i februari-mars? Vi har åkt Florida runt en gång så något annat vore kul. Alla tips mottages med stor tacksamhet.
Vi är föresten, 2 vuxna och 2 barn (7 & 11 år).
/Ingela ... Birgere: Hawaii är nog enda ...
USA
Jocke123,
21 dec. 2017
Updaterad av Dalton17
för 6 år sedan
Hej alla Floridaälskare.
I somras var vi för första gången i Florida med vår familj (2 barn 7 och 9 år) och hade en underbar semester. Vi var där i drygt 3 veckor och hann med följande
- Miami Beach (hotell)
- Kryssning Karibien
- Key West (motell)
- Everglades (air boat)
- Siesta Key ( ...
USA
Hedvalllisa,
18 dec. 2014
Updaterad av Birgere
för 9 år sedan
Hej! Jag och min pojkvän åker strax till Florida för semester i 2 veckor, vi ska bo i Homestead under 8 nätter och ha hyrbil för att kunna göra utflykter, medan de sista nätterna blir vid south beach (utan bil).
Vi har planerat att åka ner till key west, men var är bästa stränderna längs vägen ...