Interrail 2018 - Västeuropa
Hej :) Är det någon som är sugen på att hänga med och tågluffa i Västeuropa denna sommar? Tänkte väl åka ca 22 dagar, och åka igenom typ Danmark, Tyskland, Belgien, Nederländerna, Frankrike, Spanien, Portugal och Marocko, och vända upp sen på ett lämpligt sätt (via Schweiz, och Lichtenstein). Vi är 2 personer hittills (som har tågluffat tidigare) som ska resa. Vi båda bor i GBG, och är jätte snäll och trevliga killar. Skulle vara kul om vi var några flera på detta äventyr.
Hör av er gärna om detta verkar intressant.
Hör av er gärna om detta verkar intressant.
Hej!
Låter som en rolig resa, när i sommar hade ni tänkt att åka?
Lägg gärna till mig på fb, lättare att skriva där. Sara Johansson Lopez
Låter som en rolig resa, när i sommar hade ni tänkt att åka?
Lägg gärna till mig på fb, lättare att skriva där. Sara Johansson Lopez
Tjena tjena!
Ska också ut och interraila nu i sommar, kommer børja resan den 29nde Juni med att åka på roskilde festivalen først och dær ifrån har jag inga planer. Men tænker væl att fortsætta resan mot Berlin, Amsterdam , Paris osv..?? Kommer resa fram till 15 Augusti och asvluta resan i Budapest eftersom jag ska på Sziget festival.
Kommer resa helt sjælv, men ælskar att træffa nytt folk och ær det så att nån vill haka på en bit på resan, eller bara ta en øl på vægen hør av er!
Peace
Ska också ut och interraila nu i sommar, kommer børja resan den 29nde Juni med att åka på roskilde festivalen først och dær ifrån har jag inga planer. Men tænker væl att fortsætta resan mot Berlin, Amsterdam , Paris osv..?? Kommer resa fram till 15 Augusti och asvluta resan i Budapest eftersom jag ska på Sziget festival.
Kommer resa helt sjælv, men ælskar att træffa nytt folk och ær det så att nån vill haka på en bit på resan, eller bara ta en øl på vægen hør av er!
Peace