Uruguay
Goteborg_per,
18 juni 2012
Updaterad av Tubbe
för 12 år sedan
Mina föräldrar har precis anmält Flygvaruhuset till ARN. Här är deras sammanfattning i början. Sedan har de dessutom argumentation och bilagor med bevis. Någon som har funderingar eller tips?
---
Sammanfattning
+ Vi, Leif och Sonja xxxxx, köpte biljetter i enlighet med Flygvaruhusets utbud för ...
Uruguay
Bettan1,
9 sep. 2007
Updaterad av Latinpower
för 16 år sedan
Någon som känner till flygbolaget TAM som flyger till Sydamerika? ... Sorensan: Hej Bettan!
Ar ute o reser i Sydamerika nu och TAM ar helt vardelost. Massor av forseningar och installda flyg. Om man missar en anknytning pga deras forseningar so tar de inte ansvar for detta utan skyller bara ifran ...
Uruguay
Petrapetra,
4 juni 2015
Updaterad av Petrapetra
för 9 år sedan
Hej!
Vi är en resvan familj med barn på 11, 9 och 3 år som har köpt flygbiljetter till Buenos Aires 15/12-8/1. Vi tänkte vara ca 1 vecka i Argentina och 2 veckor i Uruguay. Anledningen till resemålet är en nyfikenhet på Uruguay, det verkar oexploaterat och relativt säkert, spännande. Vi har väl ...
Uruguay
Johannatre,
6 okt. 2016
Updaterad av Johannatre
för 8 år sedan
Hej :)
Jag ska flyga ner till Montevideo i Januari och tänkte kolla med någon som har åkt dit vilket flygbolag som du/ni flög med samt vilken rutt ni flög? Vad är smidigast/bäst? Kommer att flyga från antingen Kastrup eller Landvetter.
Sen undrar jag om det är någon som har några allmänna ...
Uruguay
Guldfisken70,
2 juli 2018
Updaterad av Guldfisken70
för 6 år sedan
Är det verkligen ingen här på resguiden.se som har varit i Uruguay på sista tiden hittar bara äldre inlägg.
Vi funderar på att åka dit i februari 2019 i ca 14 dagar och kobinera det med BA så totalt ca 19 dagar med resdagar.
Det känns inte som det är det vanligaste resmålet för oss svenskar, jag ...
Uruguay
Tavla20,
19 jan. 2011
Updaterad av Bettan1
för 13 år sedan
Jag och min pojkvän ska åka till Uruguay i februari.
Behöver tips på resmål som är intressanta .
Ska till Montevideo och Punta Del Este.
Är det någon som tips på andra ställen i Uruguay som är värt ett besök?
Vad ska man undvika?
tacksam för svar
mvh Camilla
... Bettan1: Hej! ...