Indien under påsklovet! ( 14-20 april ) Bangalore och Goa

16 feb. 2014 11:58
Visningar: 169
Häng med mig och upplev Indien på nära håll. Jag har nämligen en vän och en kille där som jag vill ta och besöka. Vilket gör att vi kan få en liten egen guidad tur i Indien. Jag är en mycket trevlig och förstående ung tjej. Älskar äventyr och de exotiska mystiska Indien.
17 feb. 2014 19:49
Hej! De låter som en grymt spännande idé, jag är verkligen intresserad! Vad tror du att en sådan resa skulle kosta? Bor du gratis hos din vän? :)

Hör gärna av dig! Kram Felicia
18 feb. 2014 07:51
Hej! De låter som en grymt spännande idé, jag är verkligen intresserad! Vad tror du att en sådan resa skulle kosta? Bor du gratis hos din vän? :)

Hör gärna av dig! Kram Felicia

Hej så kul att få ett svar :) Jag längtar så efter Indien och min kille. Jag ska höra lite med min vän om man kan bo där eftersom han har också föreslagit det en gång. Men ni är 2 två tjejer som tycker det låter spännande eller hur? Jag kollade snabbt på tur och retur biljetter från copenhagen till bangalore och det ligger på c.a 5000kr. Sen om vi ska åka vidare till Goa så verkar en tur och retur biljett kosta strax under 1000kr. Sen så är saker och ting mycket billigare i indien än i Sverige så det är inte så dyrt att stanna i Indien. Ska höra med min vän om vi kan få plats hos han bara undrar om hans flickvän kanske blir lite nervös :P. Om vi vill göra det mer spännande kan man ju fundera över att ta tåg från Bangalore till Goa istället för flyg.

Indien är verkligen en helt annan värld så det är lät att drabbas av en kultur chock. Jag har rest i Indien två gånger förut så jag har börjat vänja mig. Men som sagt jag älskar äventyr och att få uppleva något helt nytt, hoppas ni också gör det. De allra flesta i Indien förstår också engelska eftersom det var ju styrt av britter för längesen. Vilket kan kännas skönt att veta.

Hör av er om det fortfarande låter lockande! :)
18 feb. 2014 07:52
hehe försökte komma ihåg vad ni skrev så sparade det i mitt svar i början :P
23 feb. 2014 16:21
Jaa men det låter verkligen grymt kul! Jag är tyvärr tveksam ifall jag har råd nu till påsken, för vi ska ut och resa mycket i sommar. Så förmodligen blir det nog svårt för min del att hänga med redan på påsklovet. Men det vore grymt kul att hålla kontakten! Jag är verkligen intresserad av att följa med en annan gång!! :)

Om du vill kan du adda mig på facebook: felicia von schenck

Ha det gott! :)
Av Idaaj
26 mars 2014 19:17
Hej! Planerar du fortfarande att aka till indien? Jag ar i indien nu och det hade varit roligt att mota upp ngn :)
7 apr. 2014 12:54
Hej, jag skulle nog varit intresserad av att åka till Indien nu i April. Om du säger att biljetterna ligger runt 5000 då. Hör av dig?:)