Grekland
Freshwizard,
22 apr. 2014
Updaterad av Sunstrooom
för 10 år sedan
Jag flyger ner till Grekland för jobb om 10 dagar, en sak jag började tänka på nu och inte riktigt funnit svar på är.
Får man ha tatueringsutrustning i det incheckade bagaget på ryanair flyg?
dvs
agregat, maskiner, "kablar" bläck, nålar, tippar, och nödvändiga hygien produkter?
hittar inte ...
Grekland
Brajtan_,
17 aug. 2010
Updaterad av Tj
för 12 år sedan
Hej!
Är det någon som känner till något om Aegean blue vacations?? Ellr RCI???
Någon som rest med dessa?? Någon som vunnit resa från Aegean blue Vacations?? ... Daytona: ´Vet ej faktiskt, våran son vann en sån resa oxå. TYdligen så vinner alla en resa, den utlovade stereon och det andra priset ...
Grekland
Ditolina,
9 juli 2010
Updaterad av Desires
för 14 år sedan
Jag och maken ska åka utomlands för första gången, och tänkte mjukstarta med Grekland. Vi ska åka i September, och behöver er hjälp att bestämma vart.
Har 3 öar som jag velar mellan. (Och det är priset som gör att jag valt dom)
Priserna är för 2st från sthlm
Kos
Sevi surv
Enrums lgh för 4500kr
...
Grekland
Sommarbarn,
11 juni 2019
Updaterad av Magnusydhag
för 5 år sedan
Hej hej!
Jag, min sambo och våra två barn (8 och 10 år) funderar på att ta en sista minuten till Grekland i sommar.
Vi funderar nu på om det är värt att ta en resa med all inklusive eller inte, och om vi inte gör det hur mycket ska man räkna med att behöva i fickpengar för mat, glass och ...
Grekland
Nagyala,
23 juli 2007
Updaterad av Jensohlsson
för 6 år sedan
Hur mycket skall man ha med sig i fickpengar på en två veckors semester? Vi kommer nog äta ute varje kväll men kanske inte lägga pengar på lunch varje dag, sen kostar ju sol stolar, air kondition...Men hur dyrt är det igentligen att leva i grekland? ... Chris52: Ref till Niclas64
20 juni 2018 ...
Grekland
Lisawadenholt,
25 juli 2016
Updaterad av Birgere
för 8 år sedan
Hejsan!
Ska till Kreta nu på onsdag och undrar om någon vet hur priserna på alkohol ser ut. Är det billigare att köpa alkohol i affärerna och ta hem till Sverige eller är det bättre att shoppa på tax free direkt på flygplatsen?
Mvh
Lisa ... Birgere: Då det inte finns TaxFree inom EU så är ...