Grekland
Elena39,
14 dec. 2011
Updaterad av Ivan
för 12 år sedan
Jag undrar vilken grekisk ö som ni rekommenderar som inte är alltför exploaterad, och inte alltför dyr,helst en grekisk ö som inte är svår att ta sig till, och med hyfsat billigt boende, tips på boende tas tacksamt emot. ... Travelfun: Halloj!
Hoppas allt är bra med dig! På G till Grekland :-) ...
Grekland
Vilsen,
8 maj 2008
Updaterad av Joje_66
för 16 år sedan
Vill ha en bra roman att läsa på plats på Karpatos - grekisk ö nu i juni. Nån som har ett tips? ... Ingemar_E: Ahr skriver mödrar och söner av Theodor Kallifatides, bland det bästa jag läst i år.
Ingemar ... Joje_66: Rhodos, Kos och Samos
Lesbos, Karpathos, Kalymnos, Ikaria, Patmos, Tilos, Symi
...
Grekland
Marozma,
1 mars 2006
Updaterad av Henkka
för 18 år sedan
Har haft planer på att åka till Indien i början av juni - men har då fått höra att det regnar som mest under den tiden. Planerna bytte då riktning mot Grekland, gärna Kreta eller Rhodos.
Skulle gärna vilja ha lite förslag på VAR på öarna man kan bo? Nea Chora på Kreta eller Rhodos östkust? ...
Grekland
Sainis,
10 mars 2020
Updaterad av Desires
för 4 år sedan
Hej!
Jag och min pojkvän planerar att åka 1 vecka till Grekland i sommar (juli/augusti). Vi är ute efter en avkopplande semester, utan för mycket turister och till ett ställe där det genuina Grekland är bevarat. Och fina stränder! :)
Min fråga till er är om det finns någon ö ni kan ...
Updaterad av Worldofmarie
för 1 dag sedan
Hej!
Nån som flyget med KLM med ekonomi biljett?
Vad gäller egentligen ang incheckad stor väska, ingår 23 kg väskan i priset, eller måste man betala extra för den?
Och hur hårda är just KLM om man har lite extra kg i vikt?
USA
Danne_p,
19 nov. 2024
Updaterad av Danne_p
för 4 dagar sedan
Åker till USA senare i vinter och jag har tyvärr inte bokat direkt med flygbolaget.
Tänkte först inte ta med min golfbag men har ändrat mig.
Kontaktar resebyrån som jag bokat med och får svar att dem inte kan boka på
golfutrustning i efterhand. Internationella flygbokningssystemet tillåter inte ...