Sydamerika
Nbetty,
9 juni 2017
Updaterad av Hannakos
för 7 år sedan
Hej!
Jag behöver lite snabba tips på min Panama/Colombia-resa som händer om 2 veckor. Jag flyger in till Panama City och ut från Bogota. Jag hade tänkt att ta mig över med båt. Allt som allt har jag 3 veckor. Alla tips tas tacksam emot! Vad ska jag se? Vilken route ska jag ta? :)
... ...
Sydamerika
Jonaso,
23 dec. 2018
Updaterad av Lyckligochlevande
för 5 år sedan
Vi har tänkt åka till Colombia och Panama i drygt 2 veckor nästa jul. Tips på var man skall åka vad man skall göra mottages gärna! ... Lyckligochlevande: Hej,
Vad roligt med Colombia och Panama, vi var där under 2017. Här har jag skrivit om mina favoriter
http://lyckligochlevande.nu/blog/ ...
Sydamerika
Evald_erovare,
26 sep. 2017
Updaterad av Lyckligochlevande
för 7 år sedan
Hej!
Jag & min man har rest mycket sedan tidigare. Så sent som 2016 var vi i Ecuador och Galapagos, Costa Rica, Brasilien mfl.
Nu tänkte vi "bjuda" med vår son som då kommer vara 10 månader:)
Vi är sugna på Panama (San blaz t.ex) . Vi är sugna på Colombia och eventuellt Nicaragua.
Vart ...
Colombia
Feliciaosterbom,
16 mars 2017
Updaterad av Jonas73
för 7 år sedan
Hej, jag funderar på att resa mellan Panama och Colombia. Har någon erfarenhet av detta? Reste ni med båt eller flyg? Vad betalade ni? Hur var resan o.s.v. Det verkar inte helt lätt att ta sig mellan dessa två länderna och inte helt prisvänligt heller.
Tacksam för svar. ... Jonas73: Hej,
Jag ...
Colombia
Villa18,
1 nov. 2014
Updaterad av Daniel85
för 9 år sedan
Någon som har erfarenhet? Glad gör tips! ... Daniel85: Jag träffade många i Juni som alla gillade den segelturen, några rekommenderad http://www.sailingoneworld.com/OneWorld.php
Jag kommer själv att göra turen Panama-Colombia i Jan/feb någongång. Då kommer jag välja dem i alla fall.
Edit: ...
Colombia
Melibea,
30 apr. 2006
Updaterad av Raketost
för 17 år sedan
Jag har rest runt mycket i Latinamerika och hittat mitt gulkorn som jag återvänder till vid Colombias karibiska kust. Det är gudomligt vacker, med vita mjöliga stränder, kristallklart vatten och ett underbart växt- och djurliv. Korallöarnas skönhet och städernas koloniala charm slår det mesta jag ...