Spanien
Cdn0927,
27 juni 2016
Updaterad av Nuckan
för 8 år sedan
Jag hyrde bil från Sverige AutoEurope och fick betala 1800 kr på plats i Mallorca för att reservera en summa för (självrisk som man får tillbaka). Problemet var att jag hade glömt bort min fyrsiffriga kod till mitt kreditkort som jag hade 60 000 i kredit. De vägrade att ta summan manuellt med ID ...
Italien
Karin55,
12 apr. 2014
Updaterad av Birgere
för 9 år sedan
Jag åker till Italien om några dagar och hade i god tid bokat en hyrbil hos Autoeurope i Nice. Nu när jag lusläste vouchern som jag fick i november upptäckte jag att där står att kontoret är stängt den dagen jag ska hämta min bil. Jag antog att det fanns en lösning för detta och frågade Autoeurope. ...
Italien
Mathilda86,
20 feb. 2012
Updaterad av Birgere
för 10 år sedan
Jag och min sambo hyrde bil av Auto Europe, vi bokade via reseguiden. Var i Toscana i 1 vecka och hade en underbar vistelse, och allt gick problemfritt...trodde vi.
6 månader senare så debiterar Auto Europe min sambos kort med 70 euro utan förklaring! Förklaringen kom med brev 2 veckor senare. ...
Portugal
Madde01,
11 sep. 2013
Updaterad av Laplander
för 11 år sedan
När vi kom till Porto flygplats sent på kvällen fanns det ingen bil till oss på Budget. Vi hade hyrt och betalat bilen via Auto Europe. Budget vägrade ge oss pengaran tillbaka och hänvisade till Auto Europe som inte gick att få tag på. Vi blev tvingade att ta en taxi till vårt hus på landet. Där ...
Updaterad av Floridasidan
för 11 år sedan
Jag hyrde en bil i USA i 23 dagar i Atlanta – Georgia via Autoeurope.
På Autoeurope – hemsidan kostade bilen 555 euro. Framme i USA, Atlanta, vid Alamo utlämningscentret, fick jag ett papper från en Alamo-dealer, som jag, i god tro, undertecknade det utan att läsa ordentligt vad det stod på det ...
Italien
Rolf_52,
12 apr. 2015
Updaterad av Storfamilj
för 5 år sedan
Postade det här inlägget i en tråd som verkar ha somnat in men eftersom våra erfarenheter av bilhyra i Toscana kan vara bra att känna till för er som planerar att bila i Italien gör jag ett nytt försök.
Hade min sämsta hyrbilsupplevelse någonsin i Toscana. Och jag är inte ensam om den ...