Thailand
Isteby,
10 sep. 2015
Updaterad av Daquiri
för 9 år sedan
Vi funderar på att hyra hus 2 veckor i feb 2016, tips på ställen? Och vilken av orterna ska man satsa på? ... Daquiri: Koh Chang är riktigt mysigt. Coconut Beach och Coconut Beach Hotel är lugnt och sansat. ... Isteby: Nya planer, vi funderar att stanna 3 veckor på samma ställe alltså lägenheten ...
Thailand
Miaandy,
19 aug. 2014
Updaterad av Petter12
för 8 år sedan
Hej!
Vi planerar 1 månads lång resa/föräldraledighet i mars/april-15 med våra två barn, 3,5år och 7mån. Vi tänkte hyra ett hus och bara njuta av att umgås, sola, bada, fina stränder, shopping och lite utflykter.
Har sett att det finns flertalet villor för uthyrning till bra pris i Ban Phe och ...
Updaterad av Hille2
för 9 år sedan
Vi tänkte åka till Thailand med våra två barn 2,5 år och 6 månader gamla i februari 2015.
Vi tänkte stanna en månad och är på jakt efter ett bra boende för en månad. Vill gärna bo i någon form av community/residence med pool och närhet till fin strand och restauranger. Någon som har bra tips?
...
Thailand
Caslin,
14 jan. 2015
Updaterad av Amerper
för 9 år sedan
Hej!
Jag och min sambo kommer åka till Thailand i Mars och vill hyra lägenhet/villa eller liknande i Hua hin från 24 mars till 10 april.
Är det någon som har tips på nått fint och fräsch men samtidigt ligger på kring 3000:- för 17 nätter? ... Amerper: Hej
Kolla på www.renthousehuahin.com
...
Thailand
Juliakohsamui,
15 dec. 2011
Updaterad av Drgregur
för 12 år sedan
Hej!
Jag, min sambo och min syster och hennes sambo åker till Koh Samui den 16 jan och stannar ca tre veckor.
Vi tänkte höra oss för om någon har erfarenhet av att hyra en lägenhet eller villa där?
Vi har en mellanbudget och tänkt att de får kosta mellan 800-1300 kr per natt. Vi kanske ...
Thailand
Alfons,
31 aug. 2011
Updaterad av Borgaf
för 13 år sedan
Hej!
Vi är en par med en dotter på 1 år som funderar på att hyra ett hus eller en lägenhet i Thailand från mitten av januari till slutet av mars 2012. Våra krav är att det skall finnas pool i närheten, ganska snabbt internet, kök, samt att det inte skall vara allt för långt till stranden. Har ...