Thailand
Johsa,
12 feb. 2011
Updaterad av Flyer
för 13 år sedan
Någon som har hyrt hus i Thailand under våra sommarmånader juni-augusti??
Vi är 2 vuxna & 2 barn (8,11) Får gärna vara där det inte är helt öde.
Vi har varit i Thailand3 ggr tidigare och ska nu i mars åka en 4:e gång. Vi ärborta ca 4 veckor. nu är vi lite sugna på att hyra hus på sommaren.
...
Thailand
Bjorklund_jeanette,
2 jan. 2019
Updaterad av Bjorklund_jeanette
för 5 år sedan
Vi tänkte åka med en annan familj och letar efter hus att hyra tillsammans, med "egen hushåll", men jag hittar inte riktigt vad jag letar efter. Eller snarare, jag hittar typ ingenting alls knappt.
Någon som har tips på bra sidor eller liknande att leta på? ... Annaer: Har ni varit på Lipe ...
Sri Lanka
Hostak74,
7 mars 2017
Updaterad av Vinoka
för 7 år sedan
Undrar om någon har erfarenhet av att hyra hus i Sri Lanka och kan ge lite tips?
Vi är 2 vuxna och 2 barn som kommer att vara där i 2 mån, feb-mars.
Tanken är att vi kommer att dela upp boendet på två ställen och utgå från dessa med lite utflykter. ... Sobur22: Hej - jag läser och läser... Vi ...
Thailand
Lotta80,
4 feb. 2016
Updaterad av Mindmeld
för 8 år sedan
Har sökt runt överallt, men eftersom vi har rätt specifika önskemål, så tänkte jag att det är lättare att skapa en egen tråd.
Hoppas innerligen på att få lite hjälp här inne :)
Vi är 2 familjer som planerar att åka till Thailand i okt/nov -16 (ca 3v).
Vi är ute efter att hyra ett hus (4 sovrum, ...
Updaterad av Dsteisjo
för 8 år sedan
Jag och min sambo har bestämt oss att skippa lite av gråa november i Sverige. Så i 2 veckor ger vi oss av för avkoppling, sol och bad.
Nu är frågan, vart är bäst, säkrast sol och värme, mest prisvärt och hur ska vi lägga upp denna resa?
Vi är mest inne på Karibien just nu, med en veckas ...
Thailand
Caslin,
14 jan. 2015
Updaterad av Amerper
för 9 år sedan
Hej!
Jag och min sambo kommer åka till Thailand i Mars och vill hyra lägenhet/villa eller liknande i Hua hin från 24 mars till 10 april.
Är det någon som har tips på nått fint och fräsch men samtidigt ligger på kring 3000:- för 17 nätter? ... Amerper: Hej
Kolla på www.renthousehuahin.com
...