Italien
Asanisse,
14 aug. 2015
Updaterad av Peterfuchs
för 2 år sedan
Hej! Vi är ett sällskap på runt 7 familjer, ca 20 pers, som ska till Italien nästa sommar. Behöver tips på bra (och inte så superdyrt) hus att hyra, helst med pool och stora gemensamma ytor. Någon som vet bra uthyrare? Åker antingen i juni eller i augusti, vilket är bättre? Var är det allra ...
Italien
Bruntefritzell,
24 mars 2016
Updaterad av Desires
för 8 år sedan
Hej
Vi är tre barnfamiljer som ämnar flyga till Catania i maj och vill ha alla möjliga tips, inte minst på ett bra hus att hyra. Helst med pool.
Taormina? Siracusa? Vart skulle ni föreslå att man bor?
Lämpliga utflykter med barn?
Tacksam för alla tips.
... Desires: Kanske Cefalu skulle ...
Italien
Elin77,
14 apr. 2014
Updaterad av Patrik_g
för 8 år sedan
Vi är en familj med 2 barn, snart 6 och 9 år. Vi har hyrt hus i Toscana några gånger och då alltid privata hus så man slipper dela pool med andra eller ha folk som tittar in i trädgården. Vi vill vara för oss själva helt enkelt, sen tar vi bilen och gör utflykter då och då eller åker in till byn ...
Italien
Loppo,
25 feb. 2011
Updaterad av Asok
för 13 år sedan
Hej på er,
Jag, min sambo och våra två små barn (bägge under 2 år) vill hyra ett hus i Italien under ungefär två veckor. Eventuellt följer även några mor- eller farföräldrar med. Jag tycker att det är svårt att veta var vi ska leta och undrar därför om någon har erfarenhet av att hyra hus i ...
Italien
Odis,
9 dec. 2013
Updaterad av Odis
för 10 år sedan
Hej,
Vi är 3 familjer som skall åka till Sardinien 8-17 juli 2014, bokat flygbiljetter via Air Berlin och letar nu efter ett hus att hyra. Verkar dock svårt att hitta ett prisvärt boende för 13 personer.
Någon som tips på boende?
... Odis: Tack för tipsen, kollar vidare. Det finns ju ...
Italien
Storfamilj,
1 sep. 2019
Updaterad av Ales
för 4 år sedan
Hej alla!
Vi är en familj som ska hyra hus på norra Sardinien nästa sommar och tittar nu på Air bnb. Vi skulle gärna vilja bo nära havet, men inte nödvändigtvis vid en strand, utan funkar lika bra lite "vilt" i naturen, bara så att man kan ta morgondopp.. Skulle också gärna vilja bo inte alltför ...