Thailand
Frippe10,
4 feb. 2013
Updaterad av Frippe10
för 11 år sedan
Vi åker mot varmare breddgrader i nov 2013 för att stanna 6 månader.
Barnen 11, 13 år kommer att gå i skola i Kamala.
Vi söker nu tips på hyreshus som vi kan bo i under vistelesen... Gärna nära QSS =)
[3 sovrum och tillgång till Pool är våra krav]
Mvh Fredrik ... Chilli: Hej, har du prövat ...
Thailand
Sali79,
29 nov. 2014
Updaterad av Brigitta
för 9 år sedan
Hej!
Vi är två vuxna och en 2,5 åring och en 5 månaders som ska bo på Koh lanta i 2,5 månad, men 2 veckor på Hotell Sunwing Kamal beach,
Lite erfarenheter av hotellet?
Är det bra mat så man tjänar på att ta all inclusive, eller finns det bra restauranger i närheten?
Vi ska bo alla 4 i ...
Thailand
Frubengtsson,
21 apr. 2014
Updaterad av Orchidlover
för 10 år sedan
Hej, funderar på att boka The Trend i Kamala med apollo, är det någon som bott där? Är det bra? Var ungefär ligger det? Vi har bott på Dengs och Sunwing tidigare och känner till Kamala ganska väl. Det här är ett nytt hotell och jag hittar inga recensioner någonstans...! ... Orchidlover: The Trend ...
Thailand
Norragrean,
2 jan. 2016
Updaterad av Miiia82
för 8 år sedan
hej vi ska åka på bröllops resa till Thailand med våra 2 barn 4,7år i mars
Vi har i nuläget bokat 1v på bangtao sunving resort och spa och 1v på kamala beach också med sunving hotellen ser ju fantastiska ut men hur är det att bo på dessa ställen?
Jag vill ju ha lite lugn och ro, kommer vi att ...
Thailand
Caslin,
14 jan. 2015
Updaterad av Amerper
för 9 år sedan
Hej!
Jag och min sambo kommer åka till Thailand i Mars och vill hyra lägenhet/villa eller liknande i Hua hin från 24 mars till 10 april.
Är det någon som har tips på nått fint och fräsch men samtidigt ligger på kring 3000:- för 17 nätter? ... Amerper: Hej
Kolla på www.renthousehuahin.com
...
Updaterad av Hille2
för 9 år sedan
Vi tänkte åka till Thailand med våra två barn 2,5 år och 6 månader gamla i februari 2015.
Vi tänkte stanna en månad och är på jakt efter ett bra boende för en månad. Vill gärna bo i någon form av community/residence med pool och närhet till fin strand och restauranger. Någon som har bra tips?
...