USA
Carolinemichaelapalm,
17 apr. 2015
Updaterad av Asok
för 9 år sedan
Hejsan
Är det värt att hyra bil för en dag för att åka ut till woodbury?
Vi är fem personer.
Bästa biluthyrning?
Bästa tider att undvika trafikstopp när man åker ut från Manhattan och när man åker tillbaka?
Buss vs hyra bil?
Hur lång tid tar Det?
Kostnad för biluthyrning och bensin? ...
USA
Angeloni,
18 maj 2015
Updaterad av Totopez
för 9 år sedan
Hej.
Jag vill komma i kontakt med någon som har hyrt lägenhet färre än 30 dagar på Manhattan eller i Brooklyn. (Eller ngn annan stadsdel också för den delen).
Via vilken förmedling genomfördes detta?
Mig veterligen är ju detta inte helt OK enligt regler. Ändå verkar det som att airBnB är ...
Updaterad av Zivvi
för 9 år sedan
Hej!
Jag och min sambo ska åka iväg 4 veckor för att bila i usa.
Kommer åka från New York - Los Angeles.
Jag har lite frågor kring uthyrningen av bilen.
Då vi kommer åka en väg, så är envägsavgiften a och o i biluthyrningen.
Rentalcars presenterar 399 dollar + taxes för envägsavgift för denna ...
Updaterad av Birgere
för 10 år sedan
Hej!
Vi ska hyra bil en dag för att ta oss utanför Manhattan.
Mottager gärna tips och trix för detta!
Vi kommer inte hinna köra slut på en full tank. Vilket är bäst att betala så att man bara kan lämna in bilen igen eller tanka up den? Om man ska tanka upp den, var gör man detta på ...
Updaterad av Asok
för 13 år sedan
Hej!
Ska åka till New York i maj och har bokat in två besök i Long Island. Det är väldigt besvärligt och dyrt att ta sig dit med buss/tåg/taxi så vi funderar därför på att hyra en bil och köra istället.
Är det någon som har erfarenhet av detta?
Vill boka bil från Brooklyn eftersom det inte ...
Updaterad av Sarfa
för 11 år sedan
Nu ska familjen ut på långresa i USA. Vi har tre barn, 9 mån, 4 och 6 år gamla. Vi kommer att landa på JFK kl 19. Sen har vi tänkt spendera tre dagar i New York innan resan fortsätter.
Jag förmodar att hela familjen kommer vara rätt trött när vi kommit fram. Så vad är smidigast, att direkt ta sig ...