Bosnien-Hercegovina
Oscarww,
28 mars 2016
Updaterad av Floridasidan
för 8 år sedan
Vi planerar hyra bil i Bosnien för att vidare resa ner till Athen och lämna tillbaks bilen där. Hertz har nekat detta.
Finns det andra firmor som ni tror tillåter detta? Erfarenheter? ... Floridasidan: Det ska det vara, men det är nog bäst att ringa för bekräftelse när det gäller en sådan hyra.
...
Bosnien-Hercegovina
Mikkispikkisen,
11 maj 2017
Updaterad av Joossanp
för 7 år sedan
Jag har nu fått för mig att jag vill åka till Bosnien-Hercegovina, och då menar jag inte bara ett par dagar i Sarajevo. Från norr till söder, vad bör jag inte missa? Vilka platser och städer anser ni vara värda att besöka? Jag själv har inte mycket koll på landet, så överös mig med tips och förslag, ...
Bosnien-Hercegovina
Gunillad,
1 juni 2016
Updaterad av Gunillad
för 8 år sedan
Om en dryg vecka åker vi till Kroatien.
Vi kommer under resan att göra en heldagsutflykt till Mostar i Bosnien.
Vi söker nu tips på annat att se i närheten av Mostar.
Blagai har jag hittat, men finns det något mer?
Har sett bilder på en grön sjö, lite liknande Plitivice-sjöarna, men som man ...
Bosnien-Hercegovina
Erenmalm,
22 juli 2011
Updaterad av Ziesta
för 13 år sedan
Har nu äntligen bokat en resa ner till Bosnien och Hercegovina i augusti. Kommer därifrån att ta mig vidare till Kroatien, Slovenien, Italien - för att sedan återvända tillbaka till Sverige.
Nu till min fråga. Jag letar efter ett schyst boende i Sarajevo som gärna får ha ett bra läge, alltså ...
Bosnien-Hercegovina
Annans,
15 juli 2006
Updaterad av Annans
för 18 år sedan
Jag har någonstans läst om en f.d konstnärskoloni, även med aktiva hantverkar som ska finnas i en by ett par mil från Sarajevo. Kan för mitt liv inte komma på namnet på stället.
Hade tänkt kika förbi där under senare delen av augusti.
... Maccina: hej, tror att det e vitez du skulle åka till, ...
Bosnien-Hercegovina
Johannananas,
12 mars 2015
Updaterad av Moke74
för 9 år sedan
Hej!
I maj åker jag och en kompis till Sarajevo i fem dagar. Vi tar gärna emot tips till roliga saker att göra, särskilt utanför staden. Dagsutflykt, vart åker man då? Andra saker som kan vara bra att veta inför resan?
Tack på förhand :-D ... Moke74: Såg inte frågan om shorts förens idag. :) ...