Italien
Jess_70,
9 maj 2017
Updaterad av Palazzi
för 7 år sedan
Vi flyger hela familjen till Bergamo i juni och hyr bil där för att bo strax utanför Genua i fem nätter. Sista natten tänkte vi ta "på vägen" tillbaka till Bergamo. Det är första gången med bil i Italien och tips på resvägar och även om någon har nåt bra tips för boende sista natten. Det är ju ...
Italien
Daniel76,
22 mars 2017
Updaterad av Birgere
för 7 år sedan
Hej,
Jag undrar om det är någon som nyligen varit i Italien och kanske hytr bil på Pisas flygplats.
Ser mig runt och det varierar i pris. De kända biluthyrarna som Avis, Europcar, Hertz, ligger runt 5000-6000 sek för en liten bil per vecka.
Sedan finns det andra bolag som är okända för mig, och ...
Italien
Vigren,
21 juni 2016
Updaterad av Birgere
för 8 år sedan
undrar hur långt det är till milano från denna flygplats och om det enkelt ta sig dit?
... Birgere: Tidtabeller hittar du tex på google maps.
Bergamo är mysigt till skillnad från Milano. Sök på forumet för bra Bergamotips. ... Vigren: Vet du hur lång tid det tar?
Bergamo är det en stor stad? ...
Italien
Agge18,
3 apr. 2016
Updaterad av Agge18
för 8 år sedan
Hej, vi är en två vuxna och en 15-åring som ska flyga till Bergamo. Bo 2 nätter där för att sedan hyra bil och ta oss mot Venedig.
Vi vill bo 2 nätter i södra delen av Gardasjön så man kan ta en båttur tex till Malcine. Sedan har vi tänkt 4 nätter norr om Venedig, Lidi di Jesolo, Caorle eller ...
Italien
Jr222,
27 jan. 2017
Updaterad av Sejeni
för 7 år sedan
Efter att ha upptäckt syditalien totalt fyra gånger känner vi för att upptäcka norra Italien i slutet av april alt. början av maj. Vi har fått upp ögonen för Comosjön. Det finns flyg till Malpensa och Bergamo, och vi vill ta oss till Bellagio där vi tänk stanna i 3-4 nätter där vi vill vandra en ...
Italien
Joslilja,
29 sep. 2016
Updaterad av Travelmania
för 8 år sedan
Hej!
Har planer på att flyga till Milano lör 15/10 och hem tis 18/10 med Ryan air och med Ryan air kommer dåliga flygtider. . Vi landar kl. 23.30 på lördag natten och undrar hur man bäst tar sig in till Milano från Bergamo flygplats?
Verkar som att bussarna slutar gå vid midnatt och tågen ...