Kroatien
Miak,
17 maj 2008
Updaterad av Niclas
för 16 år sedan
Vi tänkte ev resa med husbil till Kroatien i juli/augusti. Någon som har tips? ... Busylizzy: Glöm inte heller fina smycket Rovinj! ... Dioklis: Hej Miak:
I Kamp Kazela i Medulin c:a 1 svensk mil söder från Pula är riktigt trevligt. Kolla på www.solaris.se du kanske får fler idéer. På ön Krk finns ...
Kroatien
Trea,
4 okt. 2015
Updaterad av Desires
för 9 år sedan
Vi försöker planera ca 4 dagar (3 nätter) runt Split. Frågan är om vi hinner med Split, ön Brac och nationalparken Krka eller om vi måste välja bort något - och i så fall vad? Hur mycket tid behöver man i Krka och hur ser man parken bäst - till fots, med bil eller med guidad tur? Är det någon idé ...
Kroatien
Desires,
10 apr. 2010
Updaterad av Desires
för 14 år sedan
Denna ort Omis ligger en halvtimmes bilväg ifrån Split, fast vi åkte båt hit från Supetar, ön Brac. Kan verkligen rekommendera er att ta er hit, så vackert här, jättesöt gammal stad med trånga gränder och fina torg, små tavernor etc. För att inte tala om den underbara flodtur som vi gjorde längsmed ...
Kroatien
Ingbritt,
11 sep. 2008
Updaterad av Zoca
för 16 år sedan
Hej! Jag och min man har tankar om att åka till Kroatien nästa sommar med våran husbil. finns det någon som kan rekomendera en fin campingplats i Makarska, vi har hört att det är fin ,bra bad och många bra restauranger där. ... Zoca: Hej Ingbritt!!
trevligt att ni väljer Kroatien , Makarska och ...
Kroatien
Jennypennii,
15 juli 2017
Updaterad av Jennypennii
för 7 år sedan
Hej! Önskar tips på bra campingar som passar oss, en familj med fyra barn i ålder 2, 7, 9, 11. Önskemål:
- nära/på stranden
- vi tältar och vill ha bilen bredvid tältet
- i Kroatien vill vi gärna snorkla
- inget behov av en massa aktiviteter o rest men gärna gångavstånd till centrum, gärna pool ...
Kroatien
Emolis,
16 juli 2017
Updaterad av Lisanilsson
för 7 år sedan
Snart är det dags för sommarens roadtrip på Balkan och jag tänker att måste finnas massor av människor här som kan svara på lite frågor om bilkörningen där nere. Vi flyger in Split och ut Dubrovnik och reseplanen ser ut som följer Trogir - Krka NP - Plitvice NP - Baska Voda - Mostar - Kotor - ...