Vietnam
Lingon32,
29 sep. 2013
Updaterad av Hille2
för 10 år sedan
Hej! Vi undrar om det är någon som har erfarenhet om hur man lättast tar sig mellan Saigon till Can Tho? Kan man åka buss? Är det säkert att åka som ensam tjej? Är det lätt att hitta busstationen i Saigon och hur/var köper man bussbiljett?
Tack på förhand! ... Hille2: Lättaste sättet att ta sig ...
Vietnam
Matiros,
29 dec. 2015
Updaterad av Erik777
för 7 år sedan
Hej,
Vi landar i HCM och ska sen vidare med inrikesflyg till Nha Trang.
Läste att det är olika terminaler för inrikes och utrikes och cirka 500 meter mellan. Hur lång tid är rimligt att behöva? Vi är båda 30år utan barn och annat som kan göra att det tar längre tid.
Räcker tre timmar? Och ...
Vietnam
Saga12345,
9 maj 2019
Updaterad av Erik777
för 5 år sedan
Hej! Vi kommer landa i Ho Chi Minh kl 00:30 och vårt andra flyg går klockan 5 från inrikes terminalen! Vet nån om det finns något öppet vid den tiden? När kan man checka in om nån vet? 😊 ... Erik777: verkar vara full rulle på Than son nhat hela natten https://www.hochiminhcityairport.com/flight- ...
Vietnam
Sebras8992,
20 juli 2015
Updaterad av Wanderlust
för 9 år sedan
Hej
Undrar om någon kan ge mig besked om det går bussar direkt till flygplatsen i Ho Chi Ming från Phan Tiet (Muie Ne) eller om man måste in till centrala Hochi Minh (Sinh cafe) för att därifrån ta sig till flygplatsen
Tacksam för svar
S ... Wanderlust: Hej,
Jag tror inte det finns nån ...
Vietnam
Allanball,
18 juli 2018
Updaterad av Hille2
för 6 år sedan
Hej!
Tar väldigt gärna emot tips på hotell 31/12-2/1 (över nyår 18/19) i Saigon och om någon av er bäst vet hur man bokar flyg från Ho Chi Minh till Phu Quoc tar jag tacksamt emot tips 😃 även gällande detta. Tack på förhand! Charlotte ... Hille2: >Citerat från Jokkke:
>>Citerat från Allanball:
> ...
Vietnam
Towe,
10 jan. 2009
Updaterad av Gnome
för 15 år sedan
Någon som har en aning om vad flyg mellan
Saigon och Nha trang kan kosta. ... Wanderlust: flyg från Saigon till Nhatrang kostar ca 57 usd,
Note: airport ligger utanför Nhatrang om söder. ca 30 km. Tänk: taxifare från airport till city. ( airport heter CAM RANG airport)...
Andra val:
...