Thailand
Misspiu,
28 mars 2016
Updaterad av Misspiu
för 8 år sedan
Hej vilken rekommenderar ni och är de ok att ta med 12 små tetror med babysemp 1 ?
Termos med eller få te vatten från flygpersonalen? ... Misspiu: Tack för alla svar :) skuggan bada skugga. .småfläktar från Clas Olsson! :) ... Soffe11: >Citerat från Cattta:
>Hej, jag bara undrar hur ...
Thailand
Cissi_l,
24 okt. 2015
Updaterad av Yvve68
för 9 år sedan
Letar efter bra boende som kan passa för mig och min 5 åriga dotter på Koh Phangan i februari 2016. Hyffsat billigt så klart, krav är pool och ska ligga vid stranden. Bra strand med lugnt klart vatten. Gärna jämnåriga lekkamrater till min dotter. Har tittat på Dreamland som jag tyckte så fint ut, ...
Thailand
Wilberta,
20 jan. 2014
Updaterad av Silverfang
för 10 år sedan
På lördag lyfter jag och min sambo och vår 10-månaders son mot thailand. Vi flyger direkt till Krabi och sen bor vi en vecka i ao nang och en vecka på koh lanta. Jag håller just nu på att packa lillens väska och undrar om någon har tips på riktigt bra grejer att packa med. Vad får vi inte glömma? ...
Thailand
Grogga,
15 aug. 2013
Updaterad av Josefinj
för 11 år sedan
Vi är två barnfamiljer som åker till Thailand i slutet på november, vi har lite problem att hitta vettigt boende på Koh Lipe då det mesta verkar vara relativt dyrt, den ena familjen vill dessutom ha AC medan vi klarar oss fint utan. Finns det några bra alternativ där alla får plats ena familjen tre ...
Thailand
Smillen,
15 aug. 2013
Updaterad av __nina__
för 11 år sedan
Hej! Jag funderar på en resa till Thailand i nov, när i månaden spelar inte så stor roll, men tänkte vara borta två veckor, tillsammans med min fyraåriga son.
Är lite allergisk mot charter, men det verkar vara det billigaste alternativet när jag kollat runt, kan det verkligen vara så? Minst 26000 ...
Thailand
Gteborgskan99,
28 jan. 2013
Updaterad av Transferbkkcom
för 11 år sedan
Barnfamilj (3,6 år) är vi, aldrig varit i sköna Thailand...vi stannar 4 veckor. Är mycket intresserade av goda tips från erfaret thailandsfolk!
HEj! Vi åker om tre veckor reguljärt till Bangkok (via peking). Tänkte ta 2 nätter där först. Efterlyser Tips 1 om bra boende med barnpool här ?
Sen ...