Malaysia
Cammen78,
3 dec. 2018
Updaterad av Erik777
för 5 år sedan
Hej!
Vi kommer två familjer med 5 barn (4-10 år) totalt och har en heldag att spendera innan vår flight går på kvällen. Är det någon som har något bra tips vad vi kan göra? Tänker mig dagshäng och lunch på någon trevlig strand/resort där man kan bada/äta ett par timmar innan det är dags att åka ...
Kroatien
Babs67,
12 okt. 2016
Updaterad av Lisanilsson
för 7 år sedan
Hej,
Vi har aldrig varit i Kroatien och vi ; (2 vuxna, 2 st 17-åriga killar till sommaren) ska spendera 9 heldagar när vi väl landat i Split i början av juli månad. När killarna var mindre var allt enkelt; en pool, ett hav & närheten till glasskiosker. Nu söker de äventyr såsom hoppa från klippor, ...
Thailand
Nillalilla,
30 sep. 2015
Updaterad av Gunillad
för 8 år sedan
Hej
Jag ska flyga till Thailand med våra två söner (7 och 3 år gamla) i april-2016.
Min man är redan nere i Thailand, vi ska möta upp honom.
Kikar på flygbiljetter och tycker att Qatar har ett prisvärt alternativ.
Men!
Det är bara 55min för flygbyte i Doha.
Det känns väldigt marginellt ...
Spanien
Marlne,
1 sep. 2012
Updaterad av Annl
för 12 år sedan
Hej! Vår 15 åriga dotter (som är resvan) skall själv flyga ner till Malaga i Spanien och bo hos vänner till familjen. Vi har hittat en resa med Iberia som skulle passa. Är det någon som har erfarenhet av att boka på nätet biljett för en 15 åring? Behöver hon intyg från oss föräldrar att vi ...
Updaterad av Worldofmarie
för 12 år sedan
Hej
Ena fråga, vi flög med KLM till Asien.
På utresan gick det utan några problem att vårt barn kunde ligga och sova framför oss på golvet.
Men när vi flög så gick det inte riktigt lika smidigt, ett flertal av personalen såg barnet sova på golvet, men helt plötsligt fick tydligen en petig ...
Thailand
Muangthai,
31 maj 2010
Updaterad av Resoholic
för 14 år sedan
Hej
Jag undrar om någon har erfarenhet av att få ta med barnvagnen (paraply) in i flygplanet!!
Skall flyga Göteborg-Stockholm sen vidare till Bangkok.
Eller måste vi checka in den i Göteborg, och sen hämta ut den i Bangkok
Mvh/SIam ... Mpc: tro inta du kan ta med dig hälla vagn in har du ...