Kina
User98765,
30 jan. 2014
Updaterad av Mgoser
för 10 år sedan
Hej,
Har sedan länge velat besöka Tibet men har problem att hitta vettiga paket eller gruppresor som bara innefattar Tibet och inte Kina. Är liksom bara intresserad av Tibet.
Vad ligger sådana resor på i prisklass inkl flyg? Tyckte mig se någon som låg kring 25000 inklusive Kina. Kanske är det ...
Updaterad av Bibby
för 12 år sedan
Mån, 2012-06-04 16:23
Kina är en viktig marknad för svenska företag samtidigt som intresset växer bland kinesiska företag för att etablera sig i Sverige. Därtill ökar turistresandet i båda riktningarna. Därför ökar nu Air China frekvensen mellan Beijing och Stockholm till dagliga avgångar.
...
Kina
Babilla,
3 juni 2009
Updaterad av Loranga
för 15 år sedan
Hejsan!
Undrar om det är ngn som har erfarenhet av att skicka paket från just kina med DHL eller China post.
Har fått prisuppgifter på 700 RMB för en ganska liten låda som man får fylla med max 20 kg (båt) och 1300 för samma med flyg genom China post.
Genom DHL ska det kosta 75 RMB per kilo, men ...
Kina
Gunnarf11,
14 jan. 2014
Updaterad av Ziesta
för 10 år sedan
Det största problemet jag haft under resor i Kina är säkerhetskontrollerna på bussar och tåg. Kontrollerna i sig är utmärkta. Önskar det fanns lite mer kontroll i Europa. Men att få mina ryggsäckar att ligga på mitt sätt, med bärremmarna uppåt. Det är ett problem!! Jag använde ryggsäck som hette ...
Kina
Stensaxpapper,
30 apr. 2014
Updaterad av Maria1989
för 10 år sedan
Hej, alla
Jag är en trebarnpappa som arbetat som lärare, läromedelsförfattare, programmerare och städare. Nu är det dags för nästa utmaning - researrangemang! Jag skulle vara oerhört tacksam om ni skulle vilja ge mig feedback på min affärside - vad som verkar bra, vilken målgruppen kan vara och om ...
Kina
Resemaja,
18 juli 2010
Updaterad av Jekman
för 14 år sedan
Är det bäst att boka detta hemifrån, och iså fall vilken sajt är billigast, har blivit medlem på english c-trip men vet inte riktigt än hur det fungerar att köpa biljetter via dem. Någon som kan hjälpa mig? ... Kristerbg: Hej Resmaja,
Priserna på det kinesiska inrikesflyget skiftar kraftigt, ...