Hudvård
Hej jag undrar om ni vet om det finns några kända hudvårdsprodukter ex Decleor i någon av Bangkoks varuhus och hur är det med parfymer, är det orginalprodukter?
Tack sålänge
Tack sålänge
Siam Center hittar du en hel del "orginalbutiker" och utmed gatan där om du vill hålla dig centralt, men förvänta dig inte att hitta orginal parfymer på MBK, fast där finns många kopior som duger gott till vardags, brukar själv köpa med mig några Lacost hem som håller hela dagen från 3e våningen på MBK.
Däremot kan man hitta en del orginalkosmetika på MBK.
Däremot kan man hitta en del orginalkosmetika på MBK.
Om du kollar hudvårdsprodukter så titta på innehålsdeklarationerna bara, även om de e orginal o framförallt de lite finare märkena så kan de innehålla blekande ämnen, samma sak m solskyddsprodukter, det anses ju fint o vara blek i Asien så det tillsätts gärna det.
Var utför det när jag köpte en dagkräm fr Clarins på ett apotek o solskyddsprodukter har man sett många göra den tabben att de köpt m blekmedel även om det varit Nivea o likn.
Finns naturligtvis utan oxå o förpackningarna ser oftast likadana ut.
Var utför det när jag köpte en dagkräm fr Clarins på ett apotek o solskyddsprodukter har man sett många göra den tabben att de köpt m blekmedel även om det varit Nivea o likn.
Finns naturligtvis utan oxå o förpackningarna ser oftast likadana ut.