Malaysia
Jheda1,
4 nov. 2019
Updaterad av Jheda1
för 5 år sedan
Behöver lite färdtips..
Tänkte ta oss från Hua hin med tåg+ färja till langkawi. Tänkte ta kvällståget från Hua hin, men vart skall slutdestinationen vara? Kuala Perlis 🤔 och färja därifrån? Eller finns det bättre väg
Tacksam för förslag 🥰 ... Jheda1: Tack för svar 👍👌😊 ... Erik777: Du byter ...
Thailand
Chrissylissy,
17 okt. 2010
Updaterad av Chrissylissy
för 14 år sedan
Hej !
Vi vill ha lite synpunkter på hur det är att åka nattåg till Trang.
(Våra barn är 7 resp 11 år)
Vi tänkte åka nattåg från Hua Hin till Trang ,för att sedan ta minibuss vidare till Pakbara pier och Koh Bulon.
Kan man sova hyfsat i första klass på expresståg?
Är toaletterna där bättre än i ...
Thailand
Ullsan,
28 nov. 2017
Updaterad av Hille2
för 7 år sedan
Någon som vet om man kan köpa tågbiljett på nätet från Hua Hin till Bangkok ? Någon som har en länk till det är jag tacksam
Ullsan ... Hille2: Jag har köpt biljetter i Hua Hin väldigt många gånger och har aldrig varit med om att de haft stängt ;). Ska möjligen vara mitt i natten (om det inte går ...
Thailand
Ullsan,
8 jan. 2009
Updaterad av Gbenskar
för 15 år sedan
Måste man byta tåg i Bangkok för att komma vidare till Chiang Mai o är det samma station man kommer till i Bangkok?? ... Gbenskar: Citerat från Pogge
tyvärr har jag ingen aning om tåg i thailand. men det verkar gå långsammare än man kan tro, vad jag har hört iaf!!
Jag kan hålla med Pogge. ...
Thailand
Kakis6,
31 aug. 2018
Updaterad av Marviil
för 6 år sedan
Jag tänkte resa själv med min 4-åriga son och ska ha med mig ihopfällbar barnvagn och en backpackryggsäck. Hur är det med utrymme på tåget, var lägger man väskorna och vagnen? Brukar det vara fullt så man måste boka biljett i förväg? Åker i mars 2019. ... Marviil: Vi bokade just denna sträcka ...
Thailand
Linda_ang,
3 mars 2014
Updaterad av Marilcj
för 10 år sedan
Någon här som vet om det går bussar mellan huahin och Phuket? Vad kostar dom isåfall?
Är taxi ett alternativ?
Hur har ni tagit er emellan?
Hur många timmar tar det?
Tacksam för svar! ... Marilcj: Bussarna som går fr Bangkok till Phuket stannar i Hua Hin, rekommenderar att ta den bussen ...