Updaterad av Dalton17
för 6 år sedan
Hej !
Jag är på gång att boka Universals Hotell Royal Pacific i Orlando. När jag försöker göra det på Hotels.com står det inget om att det ingår Express pass. Går jag direkt på hotellets hemsida så lyfter det fram detta väldigt tydligt. Så min fråga är, får jag Express pass, även om jag bokar på ...
USA
Jennieb80,
18 sep. 2018
Updaterad av Nisse524
för 6 år sedan
Hej!
Behöver lite tips! Detta är första gången vi åker till Florida, vi landar på kvällen 22/10 i Orlando. Vi har tänkt gå till Universal studios & Island adventures 23-24, sedan åka vidare till västkusten 25. Vi har tittat på hotellen som ligger i anslutning till Universal för att få expresspass, ...
Updaterad av Dalton17
för 7 år sedan
Hejsan!
Vi har planerat ett snabbt (2 övernattningar) besök till Orlando när vi är i Florida på höstlovet. Blir inte riktigt klok över hur det fungerar och vad som är smidigast och mest ekonomiskt.
Vi kommer till Orlando den 8 november på kvällen och tänkte checka in, sova och göra 2 parker med ...
USA
Latripa,
28 apr. 2015
Updaterad av Latripa
för 9 år sedan
tjenare
Vi åker till florida nu 12/6. Ungefär 21/6 ska vi vara typ 4-5 dagar i Orlando. Vi har ej bestämt vilka parker vi ska besöka än men det lutar åt Disney world och universal studios.vi är 2 vuxna o 2 kids på 13 och 16 år. Nu till saken:jag skulle vilja ha specifika tips på bra hotell.jag e ...
Updaterad av Nisse2ears
för 14 år sedan
Hej!
Behöver experthjälp, jag har letat på nätet så att ögona blöder!!!
Vi är två vuxna och två barn som ska åka till Florida i december.
Till att börja med så ska vi ska tillbringa 4 dygn i Orlando och jag skulle vilja ha lite konkreta hotelltips. Inget jättedyrt, för jag antar att man inte är ...
USA
Atjarnlund,
12 mars 2019
Updaterad av Dalton17
för 5 år sedan
Vi är två familjer, sju pers, som drar till Florida den 2 april. Vi ska först till Orlando och bland annat besöka Universal studios. Vi tänker oss 2 dagars park-to-park. På olika sajter kostar den biljetten med två dagar "free" 275 usd/skalle.
Frågan är om det skiljer i pris att köpa på plats ...