Spanien
Alice,
25 juli 2012
Updaterad av Nerja
för 11 år sedan
Tänker tillbringa några månader. i Nerja december-februari. Hunden ska med, hon har pass med godkänd rabiesvaccination. Avmaskning dvärgbandmask ska ske så klart. Men det finns ju annat. Någon som vet hur det ser ut i regionen när det gäller Lechmanios och Leptospiros? Kommer att ha fästinghalsband ...
Spanien
Finspng,
25 juni 2018
Updaterad av Jonnyx
för 6 år sedan
Hej!
Jag och min man letar boende utomlands och har hört gott om Nerja i Andalusien. Vi är egentligen Italienfrälsta. Men med tanke på ett gynnsamt klimat året om så är kanske södra Spanien att föredra. Vi undrar om det finns någon som har erfarenhet av Nerja med omgivningar och som kan bidra med ...
Spanien
Annikabengtsson,
7 apr. 2013
Updaterad av Annawinzell
för 11 år sedan
Hej, jag funderade på att ta med mina båda söner med familj på en semesterresa nu i juli. Tror Ni Nerja skulle passa min äldre son och hans fru, de kommer strax innan att få sitt tredje barn (i slutet av maj), de har tidigare tvillingar på 5 1/2 år.
Min yngre son har två barn på 10 och 5 år samt ...
Spanien
Peter_parker,
10 apr. 2016
Updaterad av Sisso
för 8 år sedan
Det blev en helomvändning. Inget Island utan det blev Spanska solkusten. Närmare bestämt Nerja. Verkar vara ett mysigt och trevligt ställe. Så vill vi ha det. Vi är inga partyhålligångare! Har läst de trådar om Nerja här på forumet. Har några funderingar dock. Bör vi ha hyrbil hela tiden eller ...
Spanien
Potatonose,
24 apr. 2013
Updaterad av Potatonose
för 11 år sedan
Hej fantastiska reseguiden.se, ni har hjälpt mig förr och jag hoppas på hjälp även denna gången!
Vi har precis skaffat en liten lägenhet i Nerja. Vi har alltid älskat Spanien på alla sätt och vis. Så detta är en dröm som blivit sann. MEN jag har varit där tre gånger nu, bara mellan december -12 ...
Spanien
Desires,
20 mars 2013
Updaterad av Nerja
för 11 år sedan
Tack för bra tips om Andalusien!
Förra veckan bilade vi runt där. Bodde i trevlig lägenhet i Nerja - en söt liten stad i Andalusien, som trots att det är en turistort upplevs genuin. Nerja är en mysig liten stad med låga vitkalkade hus (de får ej bygga mer än 3 våningar), smidesjärn, blommor, ...