Hotell i Koh Lipe
Hej!
Jag har stirrat mig blind på alla alternativ i Koh Lipe och har nu bokat Cabana Lipe Beach Resort på Sunrise Beach.
Jag velar dock och funderar på någon av dessa två alternativ istället:
Bundhaya Resort
Wapi Resort Koh Lipe
De är dessutom några tusenlappar billigare. Detta är min första gång i Thailand och jag vet inte hur standarden är. Har någon erfarenhet av dessa hotell och kan vägleda mig?
Jag har stirrat mig blind på alla alternativ i Koh Lipe och har nu bokat Cabana Lipe Beach Resort på Sunrise Beach.
Bundhaya Resort
Wapi Resort Koh Lipe
De är dessutom några tusenlappar billigare. Detta är min första gång i Thailand och jag vet inte hur standarden är. Har någon erfarenhet av dessa hotell och kan vägleda mig?
Dagens nya Cabana ser inte ut som det tidigare som bestod av små bungalows vid beachen.
Båda dina alternativ är ok, dock kan det vara lite "rörigt" vid Bundhaya då det ligger granne med Immigration dit alla gäster från Langkawi ankommer.
Wapi är riktigt trevligt och ägs av en familj (mamma (Thai), pappa (fransman) och en son på snart 6 år.
Båda dina alternativ är ok, dock kan det vara lite "rörigt" vid Bundhaya då det ligger granne med Immigration dit alla gäster från Langkawi ankommer.
Wapi är riktigt trevligt och ägs av en familj (mamma (Thai), pappa (fransman) och en son på snart 6 år.
Jag har bott på Wapi och har inget att klaga på. Trevlig och hjälpsam personal samt fräscha bungalows!
Tack för era svar! Verkar som att det blir Wapi då!
Citerat från Newyorkchic:
Hej!
Bundhaya Resort
Wapi Resort Koh Lipe
Bundhaya är iaf ett väldigt trevligt och mysigt ställe som jag minns det från 2012, personalen härlig !
Hej!
Bundhaya Resort
Wapi Resort Koh Lipe