Sverige
Monicken,
9 aug. 2008
Updaterad av Mari73
för 16 år sedan
Vi har bokat hotell med Fritidsresor, Blue Star Khao lak Seaview, för 2 vuxna och 14-åring. Nu vill även vår 19-åring följa med men får ej bo med oss. Endast 2 barn under 12 år kan bo i rummet, enligt hotellinfo. Hur ska vi lösa detta? Att boka ett enkelrum på samma hotell blir för dyrt. Plats på ...
Sverige
Yuphin,
5 apr. 2018
Updaterad av Yuphin
för 6 år sedan
Ser att SPA hotellet Ronneby Brunn har en hel del bra sommarerbjudande, bl.a. 4 dagar med 20% rabatt om man bokar innan sista maj.
MEN. Jag börjar läsa recensionerna på Tripadvisor och det finns ju så många negativa omdömen av detta hotellet. Slitet, oengagerad personal, urusel mat etc.
Stämmer ...
Sverige
Maria,
14 feb. 2012
Updaterad av Hagsj
för 11 år sedan
Hej!
Mina norska kompisar behöver hjälp!
De ska springa Göteborgsvarvet i maj, men alla hotell i Göteborg är helt fullbokade eller kostar över 3000 kronor för ett rum i två nätter.
Någon som har tips på mindre hotell eller vandrarhem eller liknande, inom Göteborg (eller där det åtminstone ...
Sverige
Silvana,
9 maj 2009
Updaterad av Nickeb
för 15 år sedan
Planerar ni att bo på hotell i Sverige i sommar? Ett litet tips. Kolla in hotellkedjan Elites hemsida. Där får man 50% rabatt om man bokar 50 dagar innan resan, 40% 40 dagar innan etc. Har ni barn får de även gratis mat, gratis barnfilm till rummet samt en liten present. Elite har hotell i många ...
Sverige
Alialtintop,
21 jan. 2013
Updaterad av Mirreli
för 11 år sedan
Bokade hotell där, men när jag ringer svarar de aldrig. Är det ett pålitligt företag? Hittade de dock genom reseguiden.
MVH ... Mirreli: Hejsan, Mireille heter jag och jobbar på Reseguiden.se. Cityhotels har varit kund hos oss under flera år och det är självklart inte bra om du upplever att man ...
Sverige
Brandywine,
21 juli 2009
Updaterad av Robbowan
för 15 år sedan
Jag tänkte ta in på hotell i centrala Stockholm över julhelgen.
Bör man boka tidigt, eller brukar hotellen skrika efter gäster i juletid och dumpa priserna ju närmare man kommer jul?
Rent logiskt känns det som om det borde vara lågsäsong för åtminstone hotellen inne i städerna så års? ... ...