Spanien
Livsresan,
15 feb. 2016
Updaterad av Jonnyx
för 8 år sedan
Hej alla glada resefolk!
Jag och min familj är sugna på att resa till södra Spanien i sommar.
Vi är två vuxna och en 14-årig son.
Vi vill ha sol och bad på dagarna och närhet till restauranger och lite shopping på kvällarna. Sen vill vi ju självklart uppleva lite av detta underbara land.
När ...
Spanien
Haannaa,
23 juni 2014
Updaterad av Brigitta
för 10 år sedan
Hej allihop!
Vi är 5 vuxna mellan 25-60 år som planerar en resa till Spanien i juli. Nu är vi dock lite osäkra på vilken del av Spanien vi vill besöka. Vad rekommenderar ni? Marbella, Alicante, Barcelona, eller någon annan stad?
Vi önskar kultur, nattliv (helst vuxna ställen), bra stränder. ...
Spanien
Isaru,
2 apr. 2014
Updaterad av Isaru
för 10 år sedan
Hej!
Jag och en kompis har nu beslutat oss för att åka till (helst södra) Spanien och jobba i sommar. Vi har fått eventuellt jobb i Marbella men då detta enbart är provisionsbaserat vill vi se oss efter lite till!
Är det någon som vet några jobb i södra Spanien? Eller som åtminstone vet hur ...
Spanien
Alexandra1991,
1 maj 2013
Updaterad av Alexandra1991
för 11 år sedan
Hallå allihopa!
Är en glad tjej på snart 22år som ska dra ner till Barcelona i sommar och plugga spanska i en månad! är nyfiken på om någon mer ska ner dit, spelar ingen roll om det är för bara nöjes skull eller om ni ska jobba/också plugga.
Hade vart kul om man kunde hålla kontakt med någon ...
Spanien
Carro2013,
15 apr. 2013
Updaterad av Emlanisac
för 11 år sedan
Tjena, vi är två övertaggade tjejer som ska åka till Barcelona sista veckan i juni! Några fler som ska dit? Något tips på bra boende nära utelivet? Eller nått hotell med bra häng? ... Gfranco: Hi!
I'm looking for flatmates to share my lounge-style flat. Housing philosophy is to be a clean and ...
Spanien
Sussie_,
19 apr. 2013
Updaterad av Lindani
för 11 år sedan
Hej,
Har frågat om olika resmål för sommaren, men de har varit platser som inte varit så bra at besöka på sommaren pga värmen.
Men hur är det med Barcelona? Det ligger vid havet och kanske inte är stekhett, någon som vart där?
Har inte hunnit kolla runt på mycket ännu, men det verkar finnas ...