Hjälp! Någon som ska till Spanien i sept?
Hej! Kommer med en kan tyckas konstig fråga! Ska du till Spanien någonstans inkl. Kanarieöarna, Mallorca m.fl? Och kan tänka dig att göra mig en tjänst - gå t. en Movistar-butik och bet. 5 Euro och ladda mitt Movistar-kontantkort? Jag har ett spanskt mobil-nr hos Movistar och det måste laddas med minst 5 Euro var 6:e månad! Jag laddade det senast den 2 april -09! Bör alltså laddas SENAST den 1/10 -09! Annars mister jag både Saldot jag har och tel.nr!! Går ej att ladda via Svenskt VISA-kort härifrån! Jag bor i Göteborg och om du/ni bor i närheten så ger jag er 5 Euro här innan ni åker! TACK snälla vänliga människa! Kathrine
Tel: 031-133566 el. 0735-812092
Tel: 031-133566 el. 0735-812092
Hej, gå in på min sida och ge mig ditt mobilnummer, så kan jag tanka det via min bank//arne
Hej!
Hur länge kommer du att vara borta? Själv tänkte jag resa i slutet januari -början på februari men har inte ännu bestämt om jag ska bo i Las Palmas eller Puerto Rico. Åker ensam men det skulle vara trevligt att ha någon att gå ut med.
Hälsningar
Ingalill
Hur länge kommer du att vara borta? Själv tänkte jag resa i slutet januari -början på februari men har inte ännu bestämt om jag ska bo i Las Palmas eller Puerto Rico. Åker ensam men det skulle vara trevligt att ha någon att gå ut med.
Hälsningar
Ingalill