Hjälp med tips på en födelsedagsresaresa med mamma i maj :)
min mamma fyller 50 och jag vill överraska henne med att vi 2 ska resa iväg någonstans i 2v. Jag har god resvana sedan många turer med ryggsäck runt jorden. Jag behöver lite hjälp med tips om vart man kan åka som passar en tjejresa som denna :)
tacksam med tips på allt dvs platser. utflykter, boenden m.m
är lite inne på Asien eftersom man kan leva lyx för budgetpriser men är som sagt öppen för alla slags tips... :)
Hoppas verkligen nån kan hjälpa mig..
tack på förhand
tacksam med tips på allt dvs platser. utflykter, boenden m.m
är lite inne på Asien eftersom man kan leva lyx för budgetpriser men är som sagt öppen för alla slags tips... :)
Hoppas verkligen nån kan hjälpa mig..
tack på förhand
Det är svårt när du inte skriver vad ni är ute efter i första hand.
Dubrovnik kan vara något. Inte så där jättebilligt och ingen extrem shopping, men utflykt till Plitvicesjöarna, bron i Mostar och båtturer till öar runtomkring. Gamla stan självklart.
Egypten kanske? Många givna utfärder men kanske en oroshärd politiskt.
Indien är superbilligt.
Dubrovnik kan vara något. Inte så där jättebilligt och ingen extrem shopping, men utflykt till Plitvicesjöarna, bron i Mostar och båtturer till öar runtomkring. Gamla stan självklart.
Egypten kanske? Många givna utfärder men kanske en oroshärd politiskt.
Indien är superbilligt.
Kanske Vietnam? Halong bay är fantastiskt vackert för kryssningar i vackra träbåtar. Hoi An är en supermysig liten stad med massor av skräddare där man kan sy upp billiga kläder. Båtturer, mysiga restauranger, matlagningskurser... Billigt och vänliga människor. Men vet ju inte riktigt vad ni är ute efter?
en resa till Madeira..underbart klimat,mkt naturupplevelser,god mat .
lyxiga hotell till ok priser..
Azorerna,perfekt tid att åka dit,,vår tids lustgård.
lyxiga hotell till ok priser..
Azorerna,perfekt tid att åka dit,,vår tids lustgård.