Thailand
Moaur,
2 okt. 2017
Updaterad av Erik777
för 7 år sedan
Hej!
Jag och en kompis planerar att backpacka i sydostasien i början/mitten av januari nästa år, vi tänker vara borta i 2-2,5 månad. Det länder som vi funderar på att besöka är Thailand, Malaysia, Vietnam, Kambodja, Indonesien (bali), Filippinerna. Så jag undrar om det finns någon som gjort en ...
Thailand
Petpat,
22 juni 2016
Updaterad av Petpat
för 8 år sedan
Hej!
Vi är två tjejer som den 29 e november åker ner till Asien. Vi har bokat vår biljett till Bangkok och kommer från Thailand ta oss runt lite som vi vill under cirka 3-4 månader. Vår budget är rätt tajt (cirka 35 000) Tror ni detta kommer gå? Behövs mer pengar? Men vi har tänk leva så ...
Thailand
Stephaniek,
6 dec. 2016
Updaterad av Php
för 7 år sedan
Från och med mitten av januari till mitten av februari så vill jag och min kille besöka Thailand, Malaysia och Filippinerna. Vi har aldrig vart i någon av dessa länder innan och har ingen aning hur vi ska ta oss runt eller i vilken ordning vi ska ta länderna.
Vi funderar med att börja i Phuket ut ...
Thailand
Grodanmalin,
23 aug. 2013
Updaterad av Grodanmalin
för 11 år sedan
Hej!
Jag och min sambo planerar en månads rundresa i februari 2014.
Jag är total nybörjare på sådana här länder och resor.
Behöver lite tips på och råd om flygresorna då jag har noll koll på prislägen och sådant. Kan detta vara rimligt nedan eller på tok för dyrt?
FÖR 2 PERS, KRONOR
...
Thailand
Jennyritzman,
14 juni 2015
Updaterad av Sierra
för 9 år sedan
Hej!
Jag, min man och vår 5 åriga dotter ska resa från November till Februari i Asien. Vi tänkte börja resa från Krabi. Hade en tanke på att ta oss ner via öarna till Langkawi.
Hur gör man det lättast?
Vilka öar är värda att stanna på?
Sen tänkte vi resa neråt via kuala Lumpur, penang ner ...
Thailand
Isaochphil,
21 sep. 2012
Updaterad av Sierra
för 12 år sedan
Hej!
Jag och min pojkvän har precis bestämt oss för att ge oss av på en 8 veckor lång resa!
Vi har tänkt som så att:
20 november flyger vi från Sverige till HONGKONG, där vi spenderar 4 nätter innan vi sedan beger oss till BORACAY (med Cebupacific) och stannar i 14 dagar.
Därefter har vi bokat ...