Updaterad av Birgere
för 5 veckor sedan
hej
en fråga vi skall åka till tampa till våren ,via toronto ,behöver v hämta ut vårat baggage och checka n igen ? vi har 2 timmar och 5 minuter i toronto ... Birgere: Nej, en av fördelarna med att flyga via Toronto är att du slipper hämta ut o lämna väskorna som man måste göra i USA.
...
USA
Villdine,
9 juli 2018
Updaterad av Dalton17
för 6 år sedan
Hej vi är en familj på ca 12 st som skall till tampa i april 2019,undrar hur ni gör när ni bokar flyg,tar ni med avbokningsskydd? lite osäker om alla skall med men vill boka flyg så fort som möjligt när det är som billigast nu .Vi skall hyra hus i Ruskin och hyra bil och åka runt lite,orlando , ...
USA
Sillybam,
12 mars 2018
Updaterad av Vidakatten
för 6 år sedan
Hejsan. Jag och min familj ska i Juni åka till Tampa för att hälsa på familj, vi är två vuxna över 30, en över 23 och ett barn. Vi har nu börjat kolla på att hyra en bil under våran resa som är 9 dagar men vet väldigt lite om just detta.
Har googlat runt lite och hittat en sida som heter ...
Updaterad av Jela01
för 6 år sedan
Vi planerar resa till Florida våren 2019 och önskar tips på hur man beställer biljetter till NHL matcher, samt gärna råd om hur man bäst disponerar 2 veckor i Florida med 2 tonårsbarn. Tack på förhand! ... Jela01: Kanon! Då ska vi hålla utkik på Tampas hemsida redan i juni alltså! ... Birgere: ...
USA
Sillybam94,
18 okt. 2015
Updaterad av Hawaii
för 8 år sedan
Hej. Vi har nu bokat resan som ni ser här ovanför den 17 Januari men har lite frågor kring mellanlandningarna. Det är så att vi landar i Philadelphia 15.35 och lyfter igen 17.49. Är det tillräckligt med tid att ta sig igenom tullen och sen vidare till nästa gate? Behövs väskor hämtas ut och sen ...
USA
Holly72,
14 nov. 2015
Updaterad av Birgere
för 8 år sedan
Är det någon som har tips om vad man kan göra i Tampa på nyårsafton?! ... Birgere: se till att ladda ner en navigeringsmjukvara till tin telefon först, tex HERE, så blir det superenkelt att hitta runt ... Beasjra: Tack.
Hm, jag får kanske tänka om med bil då.. Är bara så nervös att köra där.
Är ...