Nederländerna
Monicae,
9 feb. 2014
Updaterad av Monicae
för 10 år sedan
Hej , vi ska åka ett kompisgäng till Eindhoven och skulle vilja ha tips på vad man kan se, är det värt att åka till Amsterdam över dagen, har läst att det ska finnas något annat kanalsystem i närheten , någon som vet.Tar tacksamt emot alla tips.
Thailand
Joakimn,
18 dec. 2024
Updaterad av Joakimn
för 12 timmar sedan
Hej alla traverlers
Ska till Koh-Phayam för 3:e gången på 5 år så inga frågor om den ön, men första gången på Koh- Chang (obs finns 2st koh-chang i Thailand, denna ön ligger vid gränsen till Burma).
Finns det någon som varit där och ha lite tips?
Är man vid gränsen till Burma så få man väl åka ...
Updaterad av Hakan2
för 18 timmar sedan
Hej!
Jag ska mellanlanda i Kina i ca 50 timmar, och behöver ett transitvisum.
För att vara på den säkra sidan, det stämmer att detta går att införskaffa på den kinesiska flygplatsen Guangzhou när jag landar?
Europa
Johansson95,
23 sep. 2024
Updaterad av Linusn
för 1 dag sedan
Hej :)
Någon som söker en spontan resekompis att planera ihop en resa med?
Tycker om att vandring, äventyr och upptäcka nya platser.
Skriv🌲
Indien
Meditation89,
10 feb. 2011
Updaterad av Ameliaevans123
för 1 dag sedan
Hej
Jag hade tänkt åka till indien till ett ashram. Någon som varit på ett eller vet något som rekommenderas och är seriöst? Hur länge brukar man vara borta? Hade tänkt mig en-två veckor. Vad får man räkna med för pris?
All information önskas!! Tack på förhand :)
Updaterad av Evaliden
för 2 dagar sedan
Har flygstol till Krabi i slutet av februari nästa år. Vi hade planerat att åka till Koh Mook och Koh Kradan men pga av en krånglig höft behöver vi undvika vingliga transporter på havet.
Vi är som ni förstår vana med lugna platser. Undrar därför om någon känner till något mindre hotell vid ...