Tanzania
Goranl,
9 apr. 2013
Updaterad av Goranl
för 8 år sedan
Har någon kunskap om djuphavsfiske på Zanzibar?
Några bra arrangörer eller något lokalt tips?
Tacksam för namn och priser etc!
//Snobben ... Goranl: Hej,
Vi var fyra stycken som delade på en båt från en dykarfirma på nordspetsen på Zanzibar. Det kostar en del 4- 5 000 før en dag. Det var ...
Spanien
Jebb,
20 okt. 2012
Updaterad av Jebb
för 12 år sedan
Hejsan!
Jag och min flickvän ska ned till Alicante (Spanien) om 2 veckor. Då jag senast var där så såg jag många människor som fiskade ifrån stränderna, och suget kom med en jäkla fart. Så nu hade jag tänkt att ta med lite fiskeprylar såsom, teleskop spö så att man kan få plats med det i ...
Thailand
Mami64,
23 sep. 2010
Updaterad av Sjoberga
för 14 år sedan
Hej alla.
Är det någon som har koll på fisketurer på Koh-Chang?
Vi är väldigt intresserade av att få åka iväg och dra upp något häftigt.
Finns det djuphavsfiske vad kostar det mm ?????
... Sjoberga: hej var på Koh chang för två år sen i byn Bang bao häfftig by byggd på pålar det fanns en båt ...
Sverige
Annel_i,
29 mars 2010
Updaterad av Jimmieh
för 14 år sedan
Behöver hjälp med tips om möjliga "fiskepaket" runt om i Stockholm med omnejd. Min pappa fyller 60 och det vore en perfekt present att ge honom. Själv har jag tyvärr ingen koll alls på vad som erbjuds. Alla tips är välkomna. ... Roy: Hej!
Lyckos din pappa, vilken skön present! Här är ett annat ...
Updaterad av Aquaholic
för 15 år sedan
Hejsan!! Skulle vilja ha tips på några tropiska resmål där mitt ressällskap kan flugfiska och jag kan fotografera. Han är intresserad av saltvattenfiskarna Bonefish, Permit och Tarpon, hoppas det finns nån som har kunskap om detta. Själv vill jag fotografera så det får ju inte vara en helt öde ö. ...
Updaterad av Bengtar
för 15 år sedan
Är det någon som har erfarenhet av hur det går till att ta med sig flugspön på Ryanair?
Tacksam för information.. ... Roy: Stort ack, gubbar, det var riktigt bra råd. Intressant med flerdelat spö, har ett tredelat men det är ett haspelspö. Man får väl investera för framtiden...
Ha det fint!
.. ...