Afrika
Abdar,
2 juni 2024
Updaterad av Abdar
för 24 veckor sedan
Marockansk, 59 år gammal Agadir-servicemäklare Jag letar efter vänner och resenärer från Sverige. Mina mål är vänskap, gästfrihet och gratis vägledning.
Karim WhatsApp 00212666121998
aabdar9@gmail.com
Marocko
Magiska_max,
28 okt. 2023
Updaterad av Abdar
för 24 veckor sedan
Hej,
Erfaren resenär söker resekompanjon för en resa till Marrakech någon gång i slutet av november eller början av december. Det finns nu direktflyg (Norwegian) till så låga som 250 kronor, så det är dags att planera en vecka i ett varmt, soligt och något annorlunda land.
Mer information ...
Afrika
Daniel86,
12 mars 2024
Updaterad av Daniel86
för 36 veckor sedan
Jag ska till Kenya med jobbet i slutet på maj och har möjlighet att åka 1v innan själva uppdraget för semester vilket jag tänkt. Undrar nu om någon vill hänga med på safari och vandring helst då Kenya men är öppen för närliggande länder.
Afrika
Nicole1,
25 nov. 2023
Updaterad av Rafi_1
för 51 veckor sedan
Hej! Varit sugen att boka in en safari en längre tid nu och äntligen tagit tummen ur. Saknar dock sällskap... Tanken är att åka juli - oktober 2024 och först besöka en eller flera parker för att sedan åka vidare till zansibar, tänker mig en resa på ca 10 dagar och en budget på 30 000 ungefär för ...
Afrika
Juliaericas9,
26 mars 2023
Updaterad av Mohamadayubi
för 1 år sedan
Jag planerar att åka till sydafrika för ett voluntärarbete utanför Kapstaden med främst hajar via Goexplore. Jag har endast råd med en vecka men trots allt känner jag att det hade varit roligare att göra tillsammans med någon annan denna gång😅
Afrika
Volym,
3 dec. 2022
Updaterad av Volym
för 1 år sedan
Tänkt åka till underbara Malawi i september/oktober 2023, 3-4 veckor. Högsäsongen är maj-oktober. Inte varit där förut men hört om dess skönhet och vänliga människor. Söker på detta vis en reskompis eller flera. Har stor vana vid att resa off road. Är 64 år, sjuksköterska, fortfarande ung i sinnet ...