Har Ryanair slutat gå från Malmö????!!!!
är en enträgen ryanair resenär..och upptäckte till min förfäran att det inte går nått från malmö längre?? Nån som vet varför???
Från Sydsvenskan:
http://sydsvenskan.se/malmo/article252699.ece
Ta en titt på EasyJets flyg från Kastrup istället. Personligen föredrar jag EasyJet före Ryanair. Detta kan kanske också vara av intresse. Vet dock inte om det fortfarande är aktuellt:
http://sydsvenskan.se/ekonomi/article270553.ece
http://sydsvenskan.se/malmo/article252699.ece
Ta en titt på EasyJets flyg från Kastrup istället. Personligen föredrar jag EasyJet före Ryanair. Detta kan kanske också vara av intresse. Vet dock inte om det fortfarande är aktuellt:
http://sydsvenskan.se/ekonomi/article270553.ece
Jäklar i havet vilken skandal!!
men helt klart ska jag kolla upp din easyjet ide`
Tack för hjälpen gral..
Har jag nämnt att jag tycker du är en mumsing?*S*
Tack för hjälpen gral..
Citerat från kexchoklad:
Jäklar i havet vilken skandal!!
Tack för hjälpen gral..
Hörru Kexet, rör inte Gral, han är helig! :)Jäklar i havet vilken skandal!!
Tack för hjälpen gral..
Jag har redan friat men det blev kalla handen, kanske för att jag redan är gift...:S
Men visst är han mumsig :)
tack för alla kommentarerna!
Har svårt att tro att det skulle bero på lönsamheten bara... planen jag åkte med var alltid fulla..? och hur kan det var "lönsammare" att åka från västerås ?? jaja.. nu blir det copenhagen istället...skit oxå..
ahhh det är fler som försökt få gral på fall.??
han får ju ge oss lite tips på hur man gör*ler*
Har svårt att tro att det skulle bero på lönsamheten bara... planen jag åkte med var alltid fulla..? och hur kan det var "lönsammare" att åka från västerås ?? jaja.. nu blir det copenhagen istället...skit oxå..
ahhh det är fler som försökt få gral på fall.??
Citat fr Kexchoklad: ahhh det är fler som försökt få gral på fall.??
Jo, dem jag tidigare lyckats fälla har inte varit i samma klass som Gral, han kräver en annan kaliber... :D Du kan ju bara drömma att han ska ge dej fällningstips :S Men jag har ett: säg att du är fotomodell, vetja, han gillar att ta kort! :P
Jo, dem jag tidigare lyckats fälla har inte varit i samma klass som Gral, han kräver en annan kaliber... :D Du kan ju bara drömma att han ska ge dej fällningstips :S Men jag har ett: säg att du är fotomodell, vetja, han gillar att ta kort! :P
Anledningen till att Ryanair slutat flyga från Sturup är att de inte kommit överens om landningskostnaderna på flygplatsen.
Enkelt uttryckt kan man säga att Ryanair inte ville betala det som Sturup ville ha per landning och service!
Även om maskinerna är fulla kör Ryanair sin policy. De är stora nu, (ett av de mest lönande flygbolagen i Europa) och passar det inte flyttar de någon annanstans.
Enkelt uttryckt kan man säga att Ryanair inte ville betala det som Sturup ville ha per landning och service!
Även om maskinerna är fulla kör Ryanair sin policy. De är stora nu, (ett av de mest lönande flygbolagen i Europa) och passar det inte flyttar de någon annanstans.
Citerat från aquaholic:
ahhhh..men jag har ju den lilla fördelen av att inte vara GIFT..*S* anser det bara vara en tidsfråga innan han friar...eller vad sägger du Graal?Jo, dem jag tidigare lyckats fälla har inte varit i samma klass som Gral, han kräver en annan kaliber... :D Du kan ju bara drömma att han ska ge dej fällningstips :S Men jag har ett: säg att du är fotomodell, vetja, han gillar att ta kort! :P
*haha*
Citerat från kexchoklad:
*haha*
Du, han är nog vettskrämd vid det här laget och har dragit..:/
Citerat från aquaholic:
ahhhh..men jag har ju den lilla fördelen av att inte vara GIFT..*S* anser det bara vara en tidsfråga innan han friar...eller vad sägger du Graal?Jo, dem jag tidigare lyckats fälla har inte varit i samma klass som Gral, han kräver en annan kaliber... :D Du kan ju bara drömma att han ska ge dej fällningstips :S Men jag har ett: säg att du är fotomodell, vetja, han gillar att ta kort! :P
*haha*
Citerat från aquaholic:
Du, han är nog vettskrämd vid det här laget och har dragit..:/
Nej Nej! jag tror att han sitter på flyget på väg hem till mig!*S*
*hahahaha*
Sterling flyger i stället! Mycket bättre än Ryan Air. Titta på www.sterling.nu