Hänga med på en 2 veckors resa i september?
Hej!
Sandra här ska med min kompis Catta åka iväg i september någonstans. Har inte bestämt vart än men där man kan sola, bli brun, festa äta gott, kanske åka på någon utflykt?
Tar gärna emot tips!
Men om någon mer vill hänga på så vore det bara kul! Hör av er till mig.
Kram
Sandra
Sandra här ska med min kompis Catta åka iväg i september någonstans. Har inte bestämt vart än men där man kan sola, bli brun, festa äta gott, kanske åka på någon utflykt?
Tar gärna emot tips!
Kram
Sandra
Citerat från sandylack:
Hej!
Tar gärna emot tips!
Kram
Sandra
Nu har vi bokat en vecka till turkiet den 08 september, så om ngn är där då eller vill följa med bara höra av er. Hej!
Tar gärna emot tips!
Kram
Sandra
Vi ville bara komma iväg till värmen så det passa oss perfekt
Gå ner till hamnen och ordna båttur själv, finns massor att välja i mellan, vi prutade på priset, om vi var nöjda med resan så skulle vi åka samma tur en annan dag och fick billigare pris för nästa tur. Som sagt var så var vi mkt nöjda och dem höll vad dem lovade! Missa inte solndegången vid ruinerna. Billigt för övrigt både för mat, nöje o kläder. (Bra kvalitet på kläder)
Cleopatra stranden anses som den finare, dock ngt stenig och halt . Annars helt fint....
Trevlig resa.
Cleopatra stranden anses som den finare, dock ngt stenig och halt . Annars helt fint....
Trevlig resa.