Häng med till Asien i Januari

24 dec. 2016 00:14
Visningar: 280
Halloj!
Jag tänkte att jag skulle dra iväg till Sydostasien och backpacka från och med Januari och några månader framåt! Ingen av mina kompisar är riktigt pepp tyvärr så söker andra likasinnade som vill iväg till solen!
Jag var iväg i våras och backpackade med 3 tjejer jag hittade här och det var otroligt kul!

Jag tänker mig en resa med massa sol, bad, mat, surf, dykning, kultur, mat, lära känna nya människor och fest på stranden vid en solnedgång!

Har pratat med några andra som är sugna på att åka men inte 100% att de kan så tänka kolla om någon annan ville åka med?
Jag är en härlig, lättsam och öppen tjej som tar dagen som den kommer.
Vill du hänga med? Tveka inte på att höra av dig!
Av Eino
26 dec. 2016 20:13
Hej

Vi är fyra grabbar som landar i bangkok den 16/1 stannar där i två nätter, sen skall vi till Koh tao och möta upp några andra om det låter intressant bara höra av :)

FB: Michael Eino Väyrynen
28 dec. 2016 01:48
Hej Rasmus! Jag är väldigt öppen för förslag men tänker mig några av följande länder: Thailand, Malayisia, Vietnam, Filippinerna, Kambodja, Laos osv :) är dock öppen för det mesta! >Citerat från Rasmusrohlin:
Vilka länder tänker du dig? Ska åka runt mitten av januari till typ vietnam, Indonesien, och eventuellt Filippinerna.
28 dec. 2016 01:49
Hej! Det låter intressant! Hur länge har ni tänkt att vara borta och kommer ni åka någon annanstans? >Citerat från Eino:
Hej

Vi är fyra grabbar som landar i bangkok den 16/1 stannar där i två nätter, sen skall vi till Koh tao och möta upp några andra om det låter intressant bara höra av :)

FB: Michael Eino Väyrynen
Av Eino
28 dec. 2016 16:13
Hej :)
Vi har ingen plan efter det. Men pratas lite om Filippinerna. Tyvärr bara 4 veckor :)
29 dec. 2016 03:13
JA! Jag åker till Vietnam den 6e jan, själv. Du passar perfekt som reskompis. Hör av dig!!!
Av Nahoj96
29 dec. 2016 09:37
Åker ner till Thailand nu andra Jan å skulle gärna kunna hänga med en bit på vägen! Vet inte riktigt hur jag ska åka runt än men jag tar det som de kommer! Hör av dig om du är intresserad
29 dec. 2016 18:31
Åh najs!! Kan jag få tag på dig från något annat ställe än Resguiden?? Pepp!!!>Citerat från Jenniferengwall:
JA! Jag åker till Vietnam den 6e jan, själv. Du passar perfekt som reskompis. Hör av dig!!!
29 dec. 2016 18:32
Hej! De låter helt klart intressant! Har du något annat ställe jag kan nå dig? >Citerat från Nahoj96:
Åker ner till Thailand nu andra Jan å skulle gärna kunna hänga med en bit på vägen! Vet inte riktigt hur jag ska åka runt än men jag tar det som de kommer! Hör av dig om du är intresserad
Av Nahoj96
2 jan. 2017 03:19
Skickat meddelande! Åker ner idag till Thailand! Vi kanske ses där nere :)
Citerat från Emiliablomqvists:
Hej! De låter helt klart intressant! Har du något annat ställe jag kan nå dig? >Citerat från Nahoj96:
Åker ner till Thailand nu andra Jan å skulle gärna kunna hänga med en bit på vägen! Vet inte riktigt hur jag ska åka runt än men jag tar det som de kommer! Hör av dig om du är intresserad
Visa mer
2 jan. 2017 15:41
Citerat från Emiliablomqvists:
Halloj!
Jag tänkte att jag skulle dra iväg till Sydostasien och backpacka från och med Januari och några månader framåt! Ingen av mina kompisar är riktigt pepp tyvärr så söker andra likasinnade som vill iväg till solen!
Jag var iväg i våras och backpackade med 3 tjejer jag hittade här och det var otroligt kul!

Jag tänker mig en resa med massa sol, bad, mat, surf, dykning, kultur, mat, lära känna nya människor och fest på stranden vid en solnedgång!

Har pratat med några andra som är sugna på att åka men inte 100% att de kan så tänka kolla om någon annan ville åka med?
Jag är en härlig, lättsam och öppen tjej som tar dagen som den kommer.
Vill du hänga med? Tveka inte på att höra av dig!
hej! jag tycker att dina tankar kring att resa sydostasien låter intressant kan kan vi höras lite mera på fb? jag kommer resa själv så snart som möjligt och ser nån att resa med en bit som något positivt.
2 jan. 2017 21:43
Hej Isabelle! Du får absolut skriva till mig på Facebook! Emilia Blomqvist heter jag där och har samma profilbild som här :) >Citerat från Isabellee:
Citerat från Emiliablomqvists:
Halloj!
Jag tänkte att jag skulle dra iväg till Sydostasien och backpacka från och med Januari och några månader framåt! Ingen av mina kompisar är riktigt pepp tyvärr så söker andra likasinnade som vill iväg till solen!
Jag var iväg i våras och backpackade med 3 tjejer jag hittade här och det var otroligt kul!

Jag tänker mig en resa med massa sol, bad, mat, surf, dykning, kultur, mat, lära känna nya människor och fest på stranden vid en solnedgång!

Har pratat med några andra som är sugna på att åka men inte 100% att de kan så tänka kolla om någon annan ville åka med?
Jag är en härlig, lättsam och öppen tjej som tar dagen som den kommer.
Vill du hänga med? Tveka inte på att höra av dig!

Visa mer
hej! jag tycker att dina tankar kring att resa sydostasien låter intressant kan kan vi höras lite mera på fb? jag kommer resa själv så snart som möjligt och ser nån att resa med en bit som något positivt.
Av Emeliem
3 jan. 2017 15:16
Hej! Jag åker troligen till Asien själv runt 25e januari. Vore kul att ha kontakt med någon annan som ska dit samtidigt 😄✌️️
5 jan. 2017 03:16
Hej! Åh najs, jag har också tänkt att åka runt det datumet. Vart åker du först? :)>Citerat från Emeliem:
Hej! Jag åker troligen till Asien själv runt 25e januari. Vore kul att ha kontakt med någon annan som ska dit samtidigt 😄✌️️
11 jan. 2017 12:08
Hej! Jag har precis bokat en enkelbiljett ner till Bangkok den 28:e Januari, tänkte åka omkring i Thailand i några veckor och sen kanske Malaysia och Indonesien - har väldigt öppna planer och tänkte åka lite dit vinden tar mig. Kommer vara borta i 2-3 månader tänker jag. Vore askul att mötas upp på vägen! Eller kanske börja resan ihop, när åker du ner? Heter Alethe Hjuberger på FB om du vill höras där :)
13 jan. 2017 17:02
Hur länge tänkte du vara borta? Är sjukt sugen på att åka till Asien!!
Av Crooxn
14 jan. 2017 23:24
jag åker nu nästa vecka till thailand där efter filippinerna bara hänga på :)